Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Статті » Методичні рекомендації і поради

У розділі матеріалів: 46
Показано матеріалів: 41-46
Сторінки: « 1 2 3 4 5

Ігрова діяльність в день здоров’я

       Щомісяця у кожній віковій групі організовують День здоров’я.

     Його мета - охопити усіх дітей групи різними формами фізичного виховання протягом дня, активізувати оздоровчу роботу на свіжому повітрі. Зміст роботи визначається можливостями вихователя та бажанням дітей. 

     Гра є потребою кожної здорової дитини, вона дарує малюкам радість і втіху, розвиває здатність усвідомлювати свої дії та вчинки. Саме рухлива гра має багато переваг для всебічного розвитку дитини. 

Які ж особливості вбачає педагог?

     Емоційна насиченість надає рухливим іграм привабливості, мобілізує зусилля дитини, дарує їй радість і задоволення. Емоційне піднесення зростає завдяки наявності в іграх елементів несподіванки, адже коробка телевізора перетворюється на справжню фортецю, звичайна картонка – на дивовижну калюжу, одноразовий стаканчик враз стає котиком або сачком, яким можна упіймати метелика, зірочку, сніжинку, кульку, а яєчко «кіндер-сюрпризу» перетворюється на золоту рибку. 

Консультації | Переглядів: 1227 | Додав: StasKO | Дата: 2014-12-28 | Коментарі (0)

РОЗВИТОК ТЕАТРАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Застосування театралізації як творчо педагогічного методу в організації та проведенні свят та розваг .

1.Актуальність театральної діяльності дошкільників як важлива складова розвитку гармонійної особистості.

Зважаючи на зміст державних стандартів дошкільної освіти в Україні, особливо важливим орієнтирами для педагогів є показники розвитку дітей у дошкільному віці. Зокрема, про мистецьку активність, як важливу складову гармонійної особистості дитини можна говорити тільки в тому випадку, якщо дитина:

• виявляє активність у музично-естетичній атмосфері розваги і свята;

• вміє співпрацювати з дітьми і дорослими у процесі музично-театральної діяльності;

• співвідносить індивідуальне акторське виконавство з виконавством інших;

• дістає задоволення від спілкування з музикою, театром, від спільного переживання з іншими дітьми та дорослими культурно-мистецьких подій.

Такі якості особистості успішно формуються у всіх видах мистецької діяльності дитини, в різних формах організації дозвілля дітей. Але найбільш якісно це проявляється в музично-театральних виставах.

Суспільство ставить високі вимоги до формування творчої активності особистості. Об‘єктивний процес інтелектуалізації навчання і виховання, що розвинувся протягом останніх років і утверджується зараз, при всьому позитивному ефекті розвитку інформаційної сфери особистості має і негативний вплив на неї. Стосується це насамперед творчості. Дитина емоційна, чуттєва, сприймання для неї – основа пізнання, орієнтації в навколишньому світі, що є умовою розвитку особистісних якостей. Звідси й корені всебічного формування особистості, які необхідно наблизити до природних можливостей дитини. Передова педагогічна практика звертає увагу на необхідність формування естетичного досвіду дітей. На жаль, серед засобів, що сприяють цьому, мистецтво театру посідає незначне місце.

Консультації | Переглядів: 11558 | Додав: StasKO | Дата: 2014-12-28 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації щодо організації

гурткової роботи в дошкільному  навчальному закладі

 

         Гурток  в дошкільному закладі  є самостійною додатковою організаційною формою освітнього процесу.

Мета гуртка:

         Задовольняти потребу й цікавість дитини до певного виду діяльності, розвивати її природні задатки, загальні та спеціальні здібності, активізувати дитячу творчість, своєчасно виявляти обдарованість.

         Профільне спрямування гуртків :

 естетичного циклу (образотворчої діяльності, художньої праці, гри на музичних інструментах, хореографічні, вокальні, театральні);

спортивні (гімнастики, акробатики, ритмічної гімнастики,  настільного тенісу тощо);

іноземної мови тощо.

         Гурток будує свою роботу відповідно  Положення про гурток в дошкільному закладі, Програми сприяння розвитку дитячої обдарованості ДНЗ, Програми роботи гуртка, розкладу та плану роботи ДНЗ.

 Документація керівника гуртка:

  • Програма роботи гуртка
  • перспективний та календарний плани
  • розклад роботи гуртка
  • матеріали діагностики вихованців, анкетування батьків
  • список гуртківців
  • журнал обліку гурткової роботи
Методичні рекомендації і поради | Переглядів: 5867 | Додав: StasKO | Дата: 2014-12-28 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації по організації роботи з батьками обдарованих дітей

1.    Просвітницька, консультативна робота з прийняття дорослими обдарованості дитини, особливостей її поведінки, світорозуміння, інтересів і схильностей. Вже тільки розуміння дорослими особливостей школяра часто дозволять уникнути низки проблем. Наприклад, поведінкова дезадаптація обдарованої дитини у формі невгамовності, непосидючості, розгальмування — наслідок інтелектуального, пізнавального або якогось іншого «недовантаження». Даючи дитині достатньо матеріалу для перероблення, педагог знімає цю проблему.

2.   Консультативна, методична робота спрямована на створення умов розвитку для певної дитини, задовольняючи її інтереси освітнього середовища, на організацію соціального життя обдарованої дитини та уявлень про світ, що лежать за межами її власних пізнавальних чи інших інтересів.

Методичні рекомендації і поради | Переглядів: 1482 | Додав: StasKO | Дата: 2014-12-27 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації для педагогів

щодо організації православного виховання

як одного з компонентів морально – духовного виховання в дитячому садку.

Завдання православного виховання дошкільнят:

1.Формувати уявлення про норми поведінки християнина засобами ігрової та практичної діяльності.

  1. Формувати сімейні цінності у дітей за участю батьків.
  2. Прищипити любов до традицій православної родини: недільне відвідування богослужінь, участь у Церковних Таїнствах, підготовка до православних свят у родині, сімейне читання молитов і Євангелія, розучування з дітьми молитов.

4. Ознайомити дітей з елементами православної культури (архітектурою, іконописом, святами).

5. Створити умови для духовного розвитку особистості дошкільника ( матеріальні, соціальні).

Методичні рекомендації і поради | Переглядів: 992 | Додав: StasKO | Дата: 2014-12-27 | Коментарі (0)

«Умови духовного виховання дітей дошкільного віку»

   Чим раніше почнеться ця робота, тим ефективнішою вона буде, адже діти набагато ближчі до Бога, ніж дорослі, Чистота і безпосередність малюка засвідчують зверненість дитячої душі до Творця. На наявності у дитини релігійного Інстинкту, Божественного начала і мають грунтуватися її духовне виховання, духовний розвиток.

 

Методичні рекомендації і поради | Переглядів: 1844 | Додав: StasKO | Дата: 2014-12-27 | Коментарі (0)