Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Статті » Методичні рекомендації і поради

У розділі матеріалів: 46
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Розвиток творчих здібностей дітей в театралізованій діяльності

Консультації | Переглядів: 3422 | Додав: StasKO | Дата: 2015-02-02 | Коментарі (0)

Роль сенсорного виховання в розумовому розвитку дошкільника

Консультації | Переглядів: 2005 | Додав: StasKO | Дата: 2015-01-22 | Коментарі (0)

Типові помилки і труднощі в діяльності  практичного психолога

Консультації | Переглядів: 3380 | Додав: StasKO | Дата: 2015-01-19 | Коментарі (0)

Орієнтовний порядок аналізування заняття під час відкритого перегляду

Методичні рекомендації і поради | Переглядів: 1650 | Додав: StasKO | Дата: 2015-01-19 | Коментарі (0)

Роль сенсорного виховання в розумовому розвитку дошкільника

Консультації | Переглядів: 3196 | Додав: StasKO | Дата: 2015-01-19 | Коментарі (0)

Орієнтовні питання короткого самоаналізу заняття

Методичні рекомендації і поради | Переглядів: 1309 | Додав: StasKO | Дата: 2015-01-16 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації:

Портфоліо педагогічного працівника дошкільного закладу

Методичні рекомендації і поради | Переглядів: 902 | Додав: StasKO | Дата: 2015-01-13 | Коментарі (0)

Вихідні положення сучасного планування освітньої роботи з дітьми раннього та дошкільного віку:

Методичні рекомендації і поради | Переглядів: 1001 | Додав: StasKO | Дата: 2014-12-31 | Коментарі (0)

Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами творчих вправ та театралізації творів В. Сухомлинського

   Дошкільне дитинство – це особливий період розвитку дитини, становлення загальних здібностей, необхідних у будь-якому виді діяльності. Уміння спілкуватися з іншими людьми, діяти спільно з ними, пізнавати нове, по своєму бачити і розуміти життя – це і ще багато іншого несе в собі дошкільне дитинство .

   Спілкування – цілеспрямований систематизований процес соціалізації та інкультураціі особистості, оскільки є початком отримання інформації про навколишню дійсність

   Мотиви спілкування пов’язані з трьома головними, найтиповішими для дітей раннього і дошкільного віку потребами, а саме: потребою у враженнях, в активній діяльності і потребою у визнанні й підтримці .

Консультації | Переглядів: 4663 | Додав: StasKO | Дата: 2014-12-28 | Коментарі (1)

Музично мовленнєвий розвиток за допомогою творчих ігор

   Музична діяльність дітей дошкільного віку — це насамперед різні способи й засоби пізнання ними музичного мистецтва, а через нього — довкілля й самих себе. На думку багатьох фахівців дошкільної освіти, центральною ідеєю мистецької педагогіки є виховання в кожній дитині творчої ініціативи та самостійності, потреби в самовдосконален­ні та набутті індивідуального художньо-естетичного досвіду.

   Безперечно, сучасні фахівці — «фахівці нової формації» — ма­ють прагнути до відмови від штампів та стереотипів у музичному розвитку та навчанні своїх вихованців, виявляти свою індивідуаль­ну позицію, намагаючись створити нові технології освітньої робо­ти, зокрема й щодо музичного та мовленнєвого розвитку дошкіль­ників.

Консультації | Переглядів: 3727 | Додав: StasKO | Дата: 2014-12-28 | Коментарі (0)