Наша група № 7 називається "Бджілки"
В якій працює вихователь:
Масьома Лариса Миколаївна
а допомагає її у виховані дітей помічник вихователя
Обухова Лідія Василівна
Наша група велику увагу приділяє музично-естетичному вихованню дітей.
Музично-естетичне виховання - унікальний процес виховання творчо активної особистості дитини, здатної бачити, відчувати, милуватися, споглядати, любити, творити прекрасне в житті, природі та мистецтві.
Музично - естетичне виховання впливає на людський організм : воно дарує оптимістичне світосприймання, художнє самовираження, активізує потенційні творчі можливості.
Основні завдання які ставить перед собою група музичного спрямування для розвитку у дітей музичних здібностей є такі:
- Закласти у дітей основи музичної культури:
- Інтерес до музики і музичної діяльності.
- Здатність переживати музичні образи й усвідомлювати емоційний зміст творів, елементарно оцінювати їх і висловлювати власні судження.
- Бажання пізнавати й опановувати музичний досвід людства.
- Потребу спілкуватися з приводу музики і засобами музики.
- Прищепити дітям естетичне ставлення (почуття краси, гармонії, виразності, грації, вишуканості) до:
- Музичних творів, музичних явищ і мистецтва загалом.
- Власної музичної діяльності та інших людей у процесі музичного виконавства.
- Творчості й сприйняття музики, а через це – емоційно-ціннісне ставлення до світу загалом.
- Сформувати у дітей:
- Основи музичного сприймання.
- Різноманітні практичні виконавські навички.
- Життєву мистецьку активність.
- Творчі виконавські вміння.
- Розвинути у дітей:
- Загальну музикальність, як комплекс музичних здібностей.
- Спеціальні здібності музичного і музично-рухового виконавсва.
- Здатність до творчого самовираження.
- Виховувати у дітей прагнення надавати мистецьким діям емоційно-усвідомленого естетичного характеру, зберігати індивідуальність дитячих проявів, заохочувати імпровізаційність виконавства.
- Створення необхідних умов для музично-естетичного виховання.
- Поповнення матеріально-технічної бази.
- Організація музично-естетичного виховання дітей вдома.
Музичний розвиток дітей здійснюється на заняттях і в процесі культурно – побутовій діяльності, а також в повсякденному житті. На заняті діти слухають музичні твори, розучують пісеньки та танцювальні рухи, грають на музичних інструментах та люблять гратися музично –дидактичними іграми. А також особлива увага приділяється проведенню святкових ранків . Наприклад Свято мами, де діти із задоволенням перевтілювалися в курчаток і виконують різні таночки, співають веселі пісеньки.