На базі дитячого садка розміщений перший клас шестерічок, в якому працюють:
класовод – Мірошниченко І.М..
вихователь – Воробйова В.М.,
помічник вихователя – Назарок Л.М..
Вони працюють за таким графіком
РЕЖИМ ДНЯ ПЕРШОГО КЛАСУ ШЕСТЕРІЧОК
7.00 - 8.00 ПРИЙОМ ДІТЕЙ. РАНКОВА ГІМНАСТИКА
8.00 - 11.30 УРОКИ ВІДПОВІДНО РОЗКЛАДА
11.30 - 12.30 ПРОГУЛЯНКА НА СВІЖОМУ ПОВІТРІ
12.3О - 13.00 ОБІД. ПІДГОТОВКА ДО СНА
13.00 - 15.00 СОН
15.00 - 15.15 ГІМНАСТИКА ПРОБУДЖЕННЯ.
ЗАГАРТОВУЮЧІ ПРОЦЕДУРИ
15.15 - 15.30 ПОЛУДЕНОК
15.30 - 16.30 РОЗВИВАЮЧІ ІГРИ.
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕСАМИ
16.30 - 17.30 ПРОГУЛЯНКА. ПОВЕРНЕННЯ ДОДОМУ.
Тут створені всі необхідні умови для навчання і виховання шестирічок. Розроблений розпорядок життя шестирічних школярів поєднує переваги дитячого садка і школи. В основному він близький до дитсадового, але враховується специфіка школи. Режим продовженого дня забезпечує охорону життя і здоров’я дітей, полегшує адаптаційний період.
Вихователь, що працює з дітьми у другу половина дня, сплановує роботу так, щоб діти відпочили від навчальної діяльності. З цією метою діти гуляють на свіжому повітрі, а також невід'ємною частиною є сон. Є і спеціальний час для занять за інтересами, де діти, під керівництвом Вікторії Миколаївни,грають в різні ігри, малюють, складають оригамі, роблять аплікації.
Поряд з цим велике значення надає вихователь конструюванню, працюючи з дітьми за програмою Пеккер Т.В." Лего-конструювання
Робота з конструктором допомагає дітям навчитися мислити творчо, вирішувати поставлені задачі, ефективно працювати в команді, покращувати свої знання в науці, технології, мистецтві, дизайні, конструюванні, математиці.
Дітям подобається конструювати, вони відчувають захоплення від реальних досягнень і отримують досвід, який відрізняється від простого заучування досягнень інших. Таким чином, гра з конструктором ,перетворюється на цікавий пізнавальний процес. Вихователь, під час конструювання, пропонує дітям такі популярні теми як люди, сім’я, тварини, транспорт , що сприяє самовираженню дітей. Вікторія Миколаївна вважає, що чим більше різних можливостей відчувають діти, тим більше їм подобаються їхні заняття, і тим більше вони приділяють уваги навчанню, тренуванню навичок, які будуть їм необхідні, щоб впевнено почувати себе в школі та в подальшому житті.
На протязі другої половини дня вихователь намагається не просто передавати дітям певні знання, сформувати відповідні навички , а й прагне закласти в них основи особистості, щоб діти могли самостійно приймати рішення, грамотно обґрунтовувати свою позицію, що так необхідно в подальшому житті.