Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Статті » Методичні рекомендації і поради » Консультації

У категорії матеріалів: 23
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Правове виховання і педагогіка толерантності

Консультації | Переглядів: 1221 | Додав: StasKO | Дата: 2015-05-29 | Коментарі (0)

правове виховання дошкільнят

Консультації | Переглядів: 1061 | Додав: StasKO | Дата: 2015-05-29 | Коментарі (0)

Інноваційні технології в музичному вихованні дошкільників

Консультації | Переглядів: 8318 | Додав: StasKO | Дата: 2015-05-12 | Коментарі (0)

Інноваційні технології у формах методичної роботи

 

Інноваційні технологіі - як першочергове завдання у сьогоденній освіті.

 

 

Консультації | Переглядів: 1740 | Додав: StasKO | Дата: 2015-04-08 | Коментарі (0)

Розвиток творчих здібностей дітей в театралізованій діяльності

Консультації | Переглядів: 3517 | Додав: StasKO | Дата: 2015-02-02 | Коментарі (0)

Роль сенсорного виховання в розумовому розвитку дошкільника

Консультації | Переглядів: 2073 | Додав: StasKO | Дата: 2015-01-22 | Коментарі (0)

Типові помилки і труднощі в діяльності  практичного психолога

Консультації | Переглядів: 3688 | Додав: StasKO | Дата: 2015-01-19 | Коментарі (0)

Роль сенсорного виховання в розумовому розвитку дошкільника

Консультації | Переглядів: 3253 | Додав: StasKO | Дата: 2015-01-19 | Коментарі (0)

Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами творчих вправ та театралізації творів В. Сухомлинського

   Дошкільне дитинство – це особливий період розвитку дитини, становлення загальних здібностей, необхідних у будь-якому виді діяльності. Уміння спілкуватися з іншими людьми, діяти спільно з ними, пізнавати нове, по своєму бачити і розуміти життя – це і ще багато іншого несе в собі дошкільне дитинство .

   Спілкування – цілеспрямований систематизований процес соціалізації та інкультураціі особистості, оскільки є початком отримання інформації про навколишню дійсність

   Мотиви спілкування пов’язані з трьома головними, найтиповішими для дітей раннього і дошкільного віку потребами, а саме: потребою у враженнях, в активній діяльності і потребою у визнанні й підтримці .

Консультації | Переглядів: 4730 | Додав: StasKO | Дата: 2014-12-28 | Коментарі (1)

1-10 11-20 21-23