Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Файли » Конспекти занять

Заняття з нетрадиційного малювання технікою "сухий пензлик"
2013-01-13, 4:14 AM

Конспект показового заняття з нетрадиційного малювання технікою «сухий пензлик»

(молодша група)

   Підготувала вихователь: Масьома Л. М. 

   Тема: «Кошеня»

   Програмовий зміст:

-          Фізичний розвиток: збагачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості; розвивати дрібні м’язи кисті рук.

-          Соціально-моральний розвиток: формувати в дитини гуманні почуття, елементарні уявлення про доброту, чуйність, уважність.

-          Емоційно-ціннісний розвиток: збагачувати внутрішній світ дитини позитивними емоціями.

-          Пізнавальний розвиток: допомогти дітям засвоїти новий спосіб зображення, жорстким сухим пензлем, який дає змогу найбільш яскраво передати зображення об’єкту, характерну фактуру його зовнішнього вигляду (об’єм, пухнатість).

-          Мовленнєвий розвиток: формувати елементи культури мовлення, уважно слухати співрозмовника.

-          Художньо-естетичний розвиток: заохочувати до експериментування та створення картин за допомогою матеріалів, що використовуються в нетрадиційних техніках.

-          Креативний розвиток: розвивати креативні здібності дітей.

   Матеріал: альбомний аркуш паперу з намальованим контуром кошеняти, жорсткий пензель (щетина), пензлик для малювання (білочка), склянки з водою, гуашева фарба, серветки, зразок малюнка, іграшка-кошеняти.

   Попередня робота: розглядання ілюстрацій і картин «Кошенята» із серії «Домашні тварини», загадки і вірші про котиків.

Хід заняття

-          Діти, коли я йшла до дитячого садка, то знаєте кого я зустріла?

-          А хочете дізнатися кого ж?

-          Так хто ж це був? (відповіді дітей)

   Зараз я загадаю загадку і ви дізнаєтесь, хто зустрівся мені.

   Хто з хвостиком і вушками,

  В кого лапки з подушками!

  Як ступа – ніхто не чує,

  Тихо крадучись полює.

   І маленькі сірі мишки

   Утікають геть від …(кішки)

   Так хто це? Вірно, Кицька. Так от, а на зустріч мені маленьке кошенятко (хтось стукає у двері). Піду подивлюся, хто це до нас в двері стукає?

   Вихователь бере в руки іграшку-котика.

-          Діти погляньте, хто до нас прийшов в гості. Та це ж те саме кошенятко, якого я зустрічала. Але чому воно таке сумне?

   Почекайте, воно щось хоче мені сказати на вушко (ніби слухає кошеня).

-          Діти, кошенятко сказало мені, що його звати Васько. Але у нього зовсім немає друзів. Що ж ми будемо робити?

   Придумала, а давайте намалюємо котику багато друзів, ось таких (показує зразок).

-          Діти, у кого вдома живуть кошенята?

-          А які вони у вас розкажіть?

-          А якого кольору бувають котики?

   Ой, діти, Васька хоче щоб ми з вами стали маленькими кошенятками і зробили вправи, які роблять кошенятка. 

(Фізкультхвилинка)

   Кицька з кошенятами весело гуляла

   Кицька кошеняток усьому навчала

   Тихенько ступати,

   Мишок шукати,

   На зеленій травиці

   Весело стрибати.

   А зараз сідайте на місця і будемо готуватися малювати друзів для Васьки.

   Погляньте, я приготувала для вас папір, фарбу, щіточки. Але малювати ми з вами будемо незвичайно. Ми перетворимося на чарівників і зможемо малювати без води. Щіточки у нас непрості. Потрогайте, які вони цупкі.  А на папері вже є зображення кошеняток, але вони не схожі на нашого Ваську. Він пухнастий, має м’яку шерстку. І хоче щоб ми теж намалювали котиків схожих на нього – пухнатих.

   А ми з вами вміємо малювати пухнатих кошенят?

   А хочете щоб я вас навчила?

   Тож давайте розглянемо ваших кошенят. Обведемо пальчиком контур котика і будемо називати в голос його частини тіла: голова, вуха…




   А тепер так зробимо пензликом, але без фарби. Тепер діти покладіть пензлики і погляньте на дошку.

   Набираю щіточкою фарбу коричневого кольору і «тичком» торкаюся до паперу, але без води. Так я заповнюю весь контур малюнка. Звертаю увагу, що щіточку потрібно тримати вертикально (рівно). Тоді наше кошенятко буде пухнате. Потім я візьму звичайну щіточку і намалюю для кошенятка клубочок, щоб йому було чим бавитися.

   Давайте згадаємо з чого ми починаємо малювати.

   Ми з вами трішки відпочинемо, щоб наші ручки нас слухалися, правильно і красиво малювали, давайте пограємося з пальчиками. Уявимо, що ми друкуємо казочку про котиків на комп’ютері.

(Пальчикова гімнастика)

   Розім’яли пальчики?

   А тепер спробуйте намалювати. Не забудьте, що щіточку потрібно тримати вертикально. (Діти заповнюють контур малюнка).

-          Якщо ви закінчили малювати кошеняток можемо взяти просту щіточку і доповнити свій малюнок. Намалювати м’ячик, клубочок, сонечко…

   Що захочете. Пофантазуйте.

   Але працюйте старанно і охайно.

   Виставка дитячих робіт.




   Давайте з Ваською розглянемо ваших кошенят. Які вони милі, пухнаті. А як їх у вас звати?

   Нехай познайомляться нові друзі. А ми для них заспіваємо пісню «Котик Васька».  

Категорія: Конспекти занять | Додав: StasKO
Переглядів: 50844 | Завантажень: 0 | Коментарі: 13 | Рейтинг: 3.2/21
Всього коментарів: 4
4 Ирина  
0
Спасибо огромное.

3 Виктория  
0
Мені сподобалося. Спасибі.

2 Катюша  
0
Хочеться подякувати за таке чудове заннятя.Цікаве,відповідає віковим особливостям дітей і викликає інтерес до зображуваного об"єкта малятами.Я його вже використала в своїй роботі.

1 Аліна  
0
Дякуємо,що надали можливість познайомитися з заняттям з нетрадиційної техніки малювання.Це цікаво.

Ім`я *:
Email *:
Код *: