Головна » Файли » Конспекти занять |
2013-12-02, 10:58 PM | |
Тема Заняття з нетрадиційної техніки аплікації: «Семеро козенят»
Заняття для дітей ІІ молодшої групи
Мета: особистість дитини. Розвитати рухову активність під час виконання різних видів діяльності; підтримувати бажання виконувати танцювальні рухи, та діставати від цього задоволкення в малят, покращувати дрібну моторику пальців рук. Дитина в соціомі.Виховувати любов до домашніх тварин, готовність піклуватися про них, викликати позитивний емоційний відгук (задоволення, радість на літературні твори, у яких згадується про домашніх тварин). Мовлення дитини.Розвивати мовлення дітей ,учити описувати свійських тварин, розвивати зв’язне мовлення, спостережлевість, уміння слухати. Дитина у світі культури. Заохочувати дітей до експерементування та створення картин за допомогою матеріалів, що використовуються в нетрадиційних техніках, вчити наносити клей щіточкою на зображення, правельно прикладати зім’яті шматки паперу на тулуб, притиснути пальчиками. Дитина в грі.учити дітей виявляти творчість під час аплікації. Матеріал:готові намальовані силуети козеняток, клей, білі паперові серветки, щіточки, клейончасті підкладенки, диск з музикою, м’яка яграшка (козенятко, вовк), Хід. Вихователь: -Діти, ви любите казки! Тож сьогодні ми завітаємо до однієї казки. На галявині стоїть хатинка Діти зупинилися разом з вихователем біля хатинки. Вихователь: -Дити як ви думаєте хто в хатинці живе? (відповіді дітей) Ось послухайте, загадку: Біла копиця Йде водина напиться, Хвизає ногами, Буцає рогами, Бородою трясе , Молоко несе, Ласує лозою, Зветься... (козою) Т.Коломієць Вихователь:- Послухайте казочку: Була собі кізонька біла, Дуже симпатична і мила, Мала вона семеро малят, Семеро чудових козенят -Давайте постукаємо у віконечко(виходить коза) Діти, давайте привітаємось до кізоньки.(коза плаче) (звучить музика з мультфільма «Коза та семеро козенят» - Діти, як ми можемо допомогти козі? (відповіді дітей:знайти козенят, забрати козенят) -Тож, підемо разом до вовка. (вихователь разом з дітьми підходять до лісу) -Ось ми і прийшли, давайте покличемо вовка.(діти кличуть) Виходить вовк. Вихователь: -Діти давайте привітаємося. Звертається коза до вовка: -Вовче, сірий лиходій! Ти біди на заподій?! Козенята мої милі, Чи усі здорові й цілі? Якщо скривдив козенят, Дорогих соїх малят Заколю тебе рогами Затопчу тебе ногами! Відповідає вовк: -Що ти, що ти? Не кричи! І ногами не топчи Он твої всі козенята Я хотів лише пограти... Вихователь: - Щож робити, нехоче віддавати козенят. Мама коза сумуватиме. Діти, а чому такий вовк злий?(відповіді дітей) (у нього немае дрзів). Давайте подаруємо йому нових друзів, він подобріє та відпустить козенят до мама кози. Ось поглянте, у мама кози залишилось маленьке козенятко, воно злякане, тремтить, мабуть злякався вовка. Давайте ми його заспокоємо (діти погладжують козенятко). Що у козенятка є? (частини тіла) Вихователь пропонує трішки відпочити. Пальчикова гра «Козенята» На травиці – козенята «Ме-ме-ме! – кричить малятко Криві ніжки в козенят (тупання ніжками) Тупі ріжки у малят (до голівки виставляють пальчики) Ще не дало нам молока І сиру навідь не шматка ( розводять руками в сторони) Ні, не жадібне козенятко А просто зовсім ще малятко. Вихователь показує зразок аплікації козенятка. Показ та пояснення вихователя дітям, як наносити клей , від центра до країв рівномірним шаром, потім прикладати зім’ятий папір, так щоб вкрити весь тулуб. Робота дітей, самостійно. Вихователь схвалює дітей. Пропонує подарувати вовку козеняток. Вихователь разом з дітьми повертаються до лісу, кличуть вовка. Діти дарують вовку зроблені аплікації козеняток. Вовк, дікує за нових друзів. Діти, прохають його відпустити козенят до мами кози. Та мені вже в ліс пора. Вихователь: - Вовк утік, Аж помиготіли п’яти Слухайте матусю козенята! Хижакам вовкам не довіряйте. Мамину науку пам’ятайте! Мама і навчить і приголубить, Мама і смачненькім почастує! Коза частує всіх дітей. | |
Переглядів: 8831 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |