Головна » Файли » Конспекти занять |
2017-12-15, 2:50 PM | |
Тема: «Пригоди кота Леопольда» Освітні завдання: закріплювати знання дітей про геометричні фігури, вміння працювати з логічними блоками Дьєнеша; розвивати увагу, уміння аналізувати і порівнювати предмети по самостійно виділеним властивостям, узагальнювати; виховувати дружні взаємини, почуття чуйності, бажання допомогти герою мультфільму; вправляти в упорядкуванні предметів та умінні позначати словами параметри упорядкованих предметів: довгий — довший — найдовший; вчити називати геометричні фігури, описувати їх властивості за 4 ознаками (колір, форма, висота, товщина); продовжити вчити діяти за словесною інструкцією вихователя; підвищувати пізнавальну активність дітей за рахунок привабливості процесу навчання, його емоційної вмотивованості, сюжетності; продовжувати формувати інтерес до занять математики. Матеріал: схема казкового міста, «квіткова галявина» (червоний і жовтий обруч), блоки Дьєнеша для гри «Лабіринт», афіша казки« Пригоди кота Леопольда », аудіо та відео супровід. Хід заняття:
Вхід до залу. Слайд №1(геометричні фігури) - Малята, ось подивіться, скільки до нас завітало багато гостей. Давайте привітаємось. Добрий день. 2. Основна частина: - Малята, я хочу вас запросити в захоплюючу подорож. На чому можна подорожувати? (відповіді дітей…) Малята, ми вирушимо в подорож на автобусі, але щоб зайняти своє місце потрібно отримати квиток на автобус.(емблеми на бейджику з цифрою). квитки з цифрами. Діти займають свої місця, одна дитина водій.(лунає музика) Слайд№2 (автобус) мелодія Слайд №3 погризені геометричні фігури + мелодія Кіт Леопольд: Доброго ранку, діти. Я, кіт Леопольд. Малята, мені дуже потрібна ваша допомога. Мене запросили до театру і прислали афішу казки, а шкідливі мишенята цю афішу погризли. - Подивіться, ось, що залишилося від афіши. Слайд №4 І в моєму містечку нашкодили, все порозкидали. І я не знаю як мені навести лад. Слайд №5 + Голос мишенят №1 Діти, допоможете мені? 1 завдання мишенят. Казкове дерево з будиночками. Біля кожного будиночка є схема, а мишенята їх перемішали і тепер жителі казкового дерева заплутались і не знають де їхні будиночки. Допоможете їх знайти? Розклали блоки. Запитую у дітей про 2 блоки Слайд №6 Щоб дістатись лабіринтів потрібно пройти по доріжках. Давайте їх розглянемо і назвемо. (синя – довга, жовта – довша, а червона – найдовша). Діти, проходимо по черзі по доріжці відповідно кольору вашого квитка. Підсумок 2 запитання у дітей. Наступне завдання мишенят «Лабіринт» Потрібно відгадати за схемою і пройти по доріжці. робота за столом по індивідуальних картках Хто швидше виконав запропонувати перевірити правильність виконання іншої дитини. Слайд №7 Малята, знову у нас на шляху доріжка, а щоб по ній перейти потрібно ставати на цифри відповідно до своєї цифри на квитку. Ми потрапили на «Квіткову галявину». Подивіться, шкідливі мишенята і тут накапостили, розкидали всі квіточки з барвистої клумби. Давайте ми квіти помістимо на клумбу. Квіти жовтого кольору помістимо до жовтого обруча. Квіти круглої форми помістимо до червоного обруча. А куди ж ми помістимо інші квіти? (В кошик). А чому? (Тому, що вони не жовті і не круглі) (Слайд № 8 той самий повністю) Слайд №9 + Голос мишенят №2 Малята, я добрий кіт Леопольд. Тож запрошу з собою до театру і мишенят, щоб вони навчились бути добрими - Як називається казка, на яку мене запросили до театру? Молодці, я вам дякую, ви стали добрішими, розумнішими, дружнішими. Я точно знаю, що у кожного з вас добре чуйне серце, і ви завжди прийдете на допомогу в скрутну хвилину. Молодці, малята, а за те що ви мені допомогли отримайте солодощі. (Кошик з цукерками.)
Ну а нам вже час повертатися до дитячого садочка. Займайте свої місця в автобусі за квитками. Слайд (автобус+ мелодія) Молодці. До побачення !
| |
Переглядів: 1264 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |