Головна » Файли » Конспекти занять |
2015-01-23, 1:49 PM | |
Освітні завдання: Продовжувати вчити дітей складати колективну сюжетну картину із окремих частин, використовуючи нетрадиційні форми зображувальної діяльності ( малювання кольоровою манкою ). Узагальнити уявлення дітей про зиму та зимові явища. Розвивати у дітей образне сприймання, відчуття композиції, творчу уяву, дрібну моторику рук, вміння орієнтуватися у просторі під час створення сюжетної картини. Виховувати любов до природи, охайність, працелюбність, бажання працювати колективно та викликати задоволення від результатів своєї та колективної роботи. Матеріал: ватман білого кольору, готові форми( ялинок , диких тварин,хмарки, сонечко) ,клей, пензлики, серветки, клейонки, таці на кожну дитину. Хід заняття: Вихователь: Сьогодні мені наснився дивний, казковий сон. Але події в ньому дуже заплутані. Хочете дізнатися, що то був за сон? (Відповіді дітей.) Тоді я вам розповім. А ви допоможете мені його розплутати. (Звучить таємнича музика.) Вихователь. Сон чарівний, сон казковий, Ти прийди до мене знову: У барвистому вбранні, На зірчастому коні. Отже, слухайте мій сон: сниться мені наш дитячий садок. Ми з вами граємось на майданчику. Раптом я бачу красуню-королеву у сніжно-білому вбранні. Вона підходить до нас, вкриваючи все навколо себе холодною, білою ковдрою. Діти, як ви гадаєте, хто ж вона, ця красуня? Чому ви так гадаєте? (Відповіді дітей.) Вихователь. Так, я згодна з вами. А що ви знаєте про зиму? Яка вона? (Діти відповідають, використовуючи вірші.) Діти. Зима! Зима! Усякий знає, Вона казковою буває. Мороз у лід озера кута - Зима тоді, всі кажуть, люта. І особлива, і чарівна, Як королева чи царівна. А вранці іній - от обнова! Яка зима у нас казкова! От випав сніг. Яка обнова! Зима тоді така чудова! Міста чистенькі, білі села - Зима і радісна, й весела! Вона буває і серйозна, Суха і вітряна, й морозна. А як насуне хмара сива, Зима, по-своєму, красива. Гілок під інеєм не видно, Тоді вона, звичайно, срібна. Зима буває дуже гарна, То сонячна, то, часом, хмарна! Вихователь. Так, діти, зима буває досить різною. Яка ж вона загадкова... (Звучить загадкова музика й входить Зима.) Зима. Добрий день, любі діти. Я почула як ви про мене багато знаєте і вирішила прийти до вас у гості із чарівного сну вашої виховательки. У подарунок я принесла вам сніжку (посипає дітей «сніжком»). Вихователь. Мені здається, що Зима засумувала. Зима. Сумно мені, бо пригріє сонечко тепліше, стане тепло і сніг розтане, а мені прийдеться йти. Піду я і всі про мене забудуть. Забудуть про красу мою срібну і про розваги. Тому і сумно мені. Вихователь. Ні, не забудуть тебе люди. А щоб Зима не сумувала, давайте, дітки, створимо зимову чарівну картину, на якій сніг ніколи не розтане. А коли зима піде від нас, ми будемо на них дивитися і згадувати про чарівну пору року, про її красу. (Діти погоджуються з пропозицією вихователя.) Вихователь. Тоді я пропоную вам перетворитися в майстрів- чарівників, зайняти робочі місця за вашим бажанням і почати працювати. (Діти займають робочі місця. Починається самостійна робота дітей під тиху спокійну музику. Вихователь проводить індивідуальну роботу з дітьми, які потребують допомоги. Діти за допомогою приготовленого матеріалу виконують окремі фрагменти картини й складають картину цілком.) Зима. Дякую вам, діти. Ви намалювали гарну картину. Тепер я впевнена,що ви про мене не забудете. Ви добре попрацювали. Вихователь. Зимонько, а наші діти ще знають пісеньку про тебе. Ось послухай ! Пісня « Зимонька-зима» Зима. До побачення, малята! Ще раз дякую за веселу зустріч. (Зима йде.) Вихователь. Я теж дякую вам, малята, за те, що ви допомогли мені зрозуміти мій сон й гарно впоралися з роботою. Підготувала та провела вихователь Колосова Ю.В. | |
Переглядів: 6573 | Завантажень: 0 | Коментарі: 3 | |
Всього коментарів: 0 | |