Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Файли » Конспекти занять

Інтегроване заняття з пріоритетом екологічних завдань Тема:,,Сніговик у гостях у дітей,,
2015-01-16, 1:43 PM

Освітні завдання: ознайомити дітей з будовою носа,його функціями;підвести до розуміння,що ніс-важливий орган людського тіла. Він бере участь у диханні людини.. Дати поняття про те,що завдяки носу ми відчуваємо різні запахи. Сприяти усвідомленому засвоєнню правил догляду за носом. Вчити малят висловлювати свої мрії та сподівання і на словах ,і в продуктивному виді діяльності – малювання олівцями,,Подаруємо Сніговичку носову хустинку,, .Підтримувати в малят новорічний настрій,відчуття новорічної казки.

Обладнання: іграшка Сніговичок, носова хустинка у кожної дитини; матеріал для малювання олівцями за темою “Подаруємо хустинку Сніговичку”; дид. гра,,Коробочки із запахами,,.

Попередня робота: звернутися до батьків з проханням принести носові хустинки. У кожної дитини буде своя тканина-“картинка” різного кольору з різним малюнком.

Хід

1. Створення сюжетного простору заняття та постановка пошукової ситуації.

До дітей у гості “прийшов” Сніговичок і “розповів” їм таку історію.

Сніговичок. Сніговик - морквяний ніс –

Вгору віника підніс

І питає: - Перехожі,

Чом на мене ви не схожі?

Я стою, а ви в бігах,

Ви у пальтах і шапках...

Гей, скажіть, у вас носи,

Як у мене, - для краси?

2. Подання валеологічної інформації “Для чого нам ніс?”

Вихователь. Ніс — дуже важлива частина тіла. Це - пічка. Так, так, не

дивуйтесь. Адже на вулиці нас чекає холодне повітря і, проходячи через ніздрі, воно зігрівається, і ми не застуджуємося.

А ще ніс сприймає різні запахи. Запахне в повітрі димом - і вмить ми відчуємо запах. Уявіть собі, що сьогодні свято і ви ще спите в ліжку, оченята у вас заплющені. Раптом ви відчули приємний запах підрум’яненої скоринки, солодкого крему. Значить, мама готує... торт. А як ви про це дізналися? І правильно, вам підказав ніс.

Ви сидите на килимку і граєтесь, раптом відчуваєте свіжий аромат хвої. Отже, тато приніс... ялинку. А тепер звідки ви про це дізналися?

3. Дидактична гра “Відгадай на запах”

Діти за бажанням підходять до столу.

Вихователь пропонує їм заплющити очі й понюхати певний предмет (продукт).

4. Продовження роботи з валеологічної інформацією .

Вихователь. Але бувають і в носика дуже-дуже неприємні дні. З нього

"біжить” рідина, ми весь час шморгаємо, прокашлюємо... Що з нами? Застудились! 1 ніс першим дає про це нам знати, як і про те, що потрібно лікуватися, пити теплий чай і молоко, полежати кілька днів у ліжку.

Але запам’ятай і ти, Сніговичку, і ви, малята: кожен, хто має носик, повинен мати чисту носову хустинку. Поглянь, Сніговичку, які гарні й чисті носові хустинки є в наших малят.

5. Виставка носових хустинок

Спонукаємо малят до розповіді про те, що зображено на їхніх носових хустинках. Акцентуємо увагу дітей на вмінні користуватися носовою хустинкою.

6. Продуктивна діяльність - малювання олівцями “Подаруємо хустинку Сніговичкові”

Обладнання: квадратні форми різного кольору, кольорові олівці.

Виконання роботи:

а) пригадуємо назву форми (квадрат) і порівнюємо з формою носової хустини;

б) кожна дитина називає колір своєї форми;

в) малята довільно розмальовують хустинку.

Підготувала і провела

вихователь Гуліцька С. Г.

Категорія: Конспекти занять | Додав: StasKO
Переглядів: 2153 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: