Головна » Файли » Конспекти занять |
2015-01-16, 1:43 PM | |
Освітні завдання: ознайомити дітей з будовою носа,його функціями;підвести до розуміння,що ніс-важливий орган людського тіла. Він бере участь у диханні людини.. Дати поняття про те,що завдяки носу ми відчуваємо різні запахи. Сприяти усвідомленому засвоєнню правил догляду за носом. Вчити малят висловлювати свої мрії та сподівання і на словах ,і в продуктивному виді діяльності – малювання олівцями,,Подаруємо Сніговичку носову хустинку,, .Підтримувати в малят новорічний настрій,відчуття новорічної казки. Обладнання: іграшка Сніговичок, носова хустинка у кожної дитини; матеріал для малювання олівцями за темою “Подаруємо хустинку Сніговичку”; дид. гра,,Коробочки із запахами,,. Попередня робота: звернутися до батьків з проханням принести носові хустинки. У кожної дитини буде своя тканина-“картинка” різного кольору з різним малюнком. Хід 1. Створення сюжетного простору заняття та постановка пошукової ситуації. До дітей у гості “прийшов” Сніговичок і “розповів” їм таку історію. Сніговичок. Сніговик - морквяний ніс – Вгору віника підніс І питає: - Перехожі, Чом на мене ви не схожі? Я стою, а ви в бігах, Ви у пальтах і шапках... Гей, скажіть, у вас носи, Як у мене, - для краси? 2. Подання валеологічної інформації “Для чого нам ніс?” Вихователь. Ніс — дуже важлива частина тіла. Це - пічка. Так, так, не дивуйтесь. Адже на вулиці нас чекає холодне повітря і, проходячи через ніздрі, воно зігрівається, і ми не застуджуємося. А ще ніс сприймає різні запахи. Запахне в повітрі димом - і вмить ми відчуємо запах. Уявіть собі, що сьогодні свято і ви ще спите в ліжку, оченята у вас заплющені. Раптом ви відчули приємний запах підрум’яненої скоринки, солодкого крему. Значить, мама готує... торт. А як ви про це дізналися? І правильно, вам підказав ніс. Ви сидите на килимку і граєтесь, раптом відчуваєте свіжий аромат хвої. Отже, тато приніс... ялинку. А тепер звідки ви про це дізналися? 3. Дидактична гра “Відгадай на запах” Діти за бажанням підходять до столу. Вихователь пропонує їм заплющити очі й понюхати певний предмет (продукт). 4. Продовження роботи з валеологічної інформацією . Вихователь. Але бувають і в носика дуже-дуже неприємні дні. З нього "біжить” рідина, ми весь час шморгаємо, прокашлюємо... Що з нами? Застудились! 1 ніс першим дає про це нам знати, як і про те, що потрібно лікуватися, пити теплий чай і молоко, полежати кілька днів у ліжку. Але запам’ятай і ти, Сніговичку, і ви, малята: кожен, хто має носик, повинен мати чисту носову хустинку. Поглянь, Сніговичку, які гарні й чисті носові хустинки є в наших малят. 5. Виставка носових хустинок Спонукаємо малят до розповіді про те, що зображено на їхніх носових хустинках. Акцентуємо увагу дітей на вмінні користуватися носовою хустинкою. 6. Продуктивна діяльність - малювання олівцями “Подаруємо хустинку Сніговичкові” Обладнання: квадратні форми різного кольору, кольорові олівці. Виконання роботи: а) пригадуємо назву форми (квадрат) і порівнюємо з формою носової хустини; б) кожна дитина називає колір своєї форми; в) малята довільно розмальовують хустинку. Підготувала і провела вихователь Гуліцька С. Г. | |
Переглядів: 2086 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |