Головна » Статті » Методичні рекомендації і поради |
У розділі матеріалів: 46 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Розвиток творчих здібностей дітей в театралізованій діяльності |
Роль сенсорного виховання в розумовому розвитку дошкільника |
Типові помилки і труднощі в діяльності практичного психолога |
Орієнтовний порядок аналізування заняття під час відкритого перегляду
Методичні рекомендації і поради |
Переглядів: 1632 |
Додав: StasKO |
Дата: 2015-01-19
| Коментарі (0)
|
Роль сенсорного виховання в розумовому розвитку дошкільника |
Орієнтовні питання короткого самоаналізу заняття
Методичні рекомендації і поради |
Переглядів: 1288 |
Додав: StasKO |
Дата: 2015-01-16
| Коментарі (0)
|
Методичні рекомендації: Портфоліо педагогічного працівника дошкільного закладу
Методичні рекомендації і поради |
Переглядів: 886 |
Додав: StasKO |
Дата: 2015-01-13
| Коментарі (0)
|
Вихідні положення сучасного планування освітньої роботи з дітьми раннього та дошкільного віку:
Методичні рекомендації і поради |
Переглядів: 988 |
Додав: StasKO |
Дата: 2014-12-31
| Коментарі (0)
|
Дошкільне дитинство – це особливий період розвитку дитини, становлення загальних здібностей, необхідних у будь-якому виді діяльності. Уміння спілкуватися з іншими людьми, діяти спільно з ними, пізнавати нове, по своєму бачити і розуміти життя – це і ще багато іншого несе в собі дошкільне дитинство . Спілкування – цілеспрямований систематизований процес соціалізації та інкультураціі особистості, оскільки є початком отримання інформації про навколишню дійсність Мотиви спілкування пов’язані з трьома головними, найтиповішими для дітей раннього і дошкільного віку потребами, а саме: потребою у враженнях, в активній діяльності і потребою у визнанні й підтримці . |
Музично мовленнєвий розвиток за допомогою творчих ігор Музична діяльність дітей дошкільного віку — це насамперед різні способи й засоби пізнання ними музичного мистецтва, а через нього — довкілля й самих себе. На думку багатьох фахівців дошкільної освіти, центральною ідеєю мистецької педагогіки є виховання в кожній дитині творчої ініціативи та самостійності, потреби в самовдосконаленні та набутті індивідуального художньо-естетичного досвіду. Безперечно, сучасні фахівці — «фахівці нової формації» — мають прагнути до відмови від штампів та стереотипів у музичному розвитку та навчанні своїх вихованців, виявляти свою індивідуальну позицію, намагаючись створити нові технології освітньої роботи, зокрема й щодо музичного та мовленнєвого розвитку дошкільників. |