Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Статті » Методичні рекомендації і поради » Методичні рекомендації і поради

Поради вихователям: Орієнтовний порядок аналізування заняття під час відкритого перегляду

Орієнтовний порядок аналізування заняття під час відкритого перегляду

1.   Вступне слово завідувача/вихователя - методиста. Завідувач/вихователь-методист коротко характеризує педагога, який проводив заняття (освіта, як довго працює y гpyni, основні професійні досягнення, над якою темою працює поглиблено тощо). Нагадує мету заняття. Надає слово вихователю, заняття якого аналізують.

2.  Короткий аналіз вихователем свого заняття. Вихователь, аналазуючи проведене заняття, з'ясовує такі питання:

- Чи виконано заплановане?

- Який новий елемент уведений у процес розвитку, навчання i виховання?

-  Чи доцільними були методи роботи з дпъми, використані на занятті?

-  Чи досягнуто мети заняття? Якщо нi, то чому? Бажано використати схему самоаналізу.

3.   Виступ присутнix на занятті.  Відповідно до своїх запитань i вражень присупнi ставлять запитання вихователю, з'ясовують, що було незрозуміло на занятті. Під час аналізуванні заняття особливу увагу звертають на мету i наявність цільових завдань, на вміння ставити їх перед дошкольниками на відповідних етапах заняття, конкретизувати найсуттєвише у змісті пропонованого материалу. Присутні роблять висновок про повне чи часткове досягнення мети заняття. Якщо якесь цільове завдання або не ставилося перед дошкільниками, або не передбачалося педагогом, або ж на мічалося, але за браком часу не розв'язувалося, встановлюють причини часткового досягнеиня мети i коригують її формулювання. Характеризують позитивне i негативне у заняті. Рекомендують нашим педагогам, що можна запозичити з цього за­няття для роботи. Висловлюють зауваження i пропозиції.

4.   Узагальнення i висновок з анал1зу відвіданого заняття (здійснює особа, яка керує аналізом). Завідувач/вихователь-методист розв'язує cnipні питання, якщо вони мали мюце в ході аналізування. Узагальнює вислови присутніх на занятті. Поглибле­но аналізує заняття. Особливу увагу надає новому елементу, введеному на занятті. Аналізує якість складання перспективно-календарного плану. Підбиває підсумки. Висловлює пропозиції вихователю i рекомендує літературу для опрацювання з метою поліпшення якості освітнього процесу.

5.  Прикінцеве слово вихователя, який проводив заняття. Вихователь висловлює думки із приводу виступів тих, хто аналізував заняття, зазначає, згоден чи ні з висновками i пропозиціями.

Категорія: Методичні рекомендації і поради | Додав: StasKO (2015-01-19)
Переглядів: 1611 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: