Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

     На базі дитячого садка розміщений перший клас шестерічок, в якому працюють:

 

класовод – Мірошниченко І.М.. 

 

 

вихователь – Воробйова В.М.,  

 

 

помічник вихователя – Назарок Л.М..  

 

    Вони працюють за таким графіком

 

РЕЖИМ  ДНЯ ПЕРШОГО КЛАСУ ШЕСТЕРІЧОК

  

7.00 - 8.00      ПРИЙОМ ДІТЕЙ. РАНКОВА ГІМНАСТИКА
 
 

 

8.00 - 11.30    УРОКИ ВІДПОВІДНО РОЗКЛАДА 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.30 - 12.30  ПРОГУЛЯНКА НА СВІЖОМУ ПОВІТРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.3О - 13.00  ОБІД.  ПІДГОТОВКА ДО СНА

 

 

 

                                             

 

 

 

 

 

13.00 - 15.00  СОН

 

 

 

 

 

 

 

15.00 - 15.15  ГІМНАСТИКА ПРОБУДЖЕННЯ.                                              

 

                       ЗАГАРТОВУЮЧІ ПРОЦЕДУРИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.15 - 15.30  ПОЛУДЕНОК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.30 - 16.30  РОЗВИВАЮЧІ ІГРИ.

 

                       ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕСАМИ

 

 

 

 

 

16.30 - 17.30  ПРОГУЛЯНКА. ПОВЕРНЕННЯ ДОДОМУ.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                    Тут створені всі  необхідні умови для навчання і виховання  шестирічок. Розроблений розпорядок життя шестирічних школярів поєднує переваги дитячого садка і школи. В основному він близький до дитсадового, але враховується специфіка школи. Режим продовженого дня забезпечує охорону життя і здоров’я дітей, полегшує адаптаційний період. 

 

   Вихователь, що працює з дітьми  у другу половина дня,  сплановує роботу так, щоб діти відпочили від навчальної діяльності. З цією метою діти гуляють на свіжому повітрі, а також невід'ємною частиною є сон.  Є і спеціальний час для занять за інтересами, де діти, під керівництвом Вікторії Миколаївни,грають в різні ігри, малюють, складають оригамі, роблять аплікації.

 

 

 

 

  Поряд з цим велике значення надає вихователь конструюванню, працюючи з дітьми за програмою Пеккер Т.В." Лего-конструювання  

 

 

 

 

Робота з конструктором  допомагає  дітям навчитися мислити творчо, вирішувати поставлені задачі, ефективно працювати в команді, покращувати свої знання в науці, технології, мистецтві, дизайні, конструюванні, математиці.

 

 

 

 

 

 

   

 

Дітям подобається конструювати, вони  відчувають захоплення від реальних досягнень і отримують досвід, який відрізняється від простого заучування досягнень інших. Таким чином, гра  з конструктором ,перетворюється на цікавий пізнавальний процес.  Вихователь, під час конструювання,  пропонує дітям  такі популярні теми як люди, сім’я, тварини, транспорт , що сприяє самовираженню дітей.  Вікторія Миколаївна вважає, що чим більше різних можливостей відчувають діти, тим більше їм подобаються їхні  заняття, і тим більше вони приділяють уваги навчанню, тренуванню навичок, які будуть їм необхідні, щоб впевнено почувати себе в школі та в подальшому житті.

 

 

 

    В другій половині дня діти не тільки граються, але й розучують пісні,вірші, танці, готуються до наближаючих свят. Адже дуже важливо, щоб кожен вихованець займався улюбленою справою і виконував ті соціальні функції, які найбільш відповідають їхнім  інтересам .

 

 

 

 

 

 

    Також приділяється увага і роботі з батьками: проводяться, анектування, бесіди, батьківські збори,  під час яких розповідається про успіхи, досягнуті дитиною, та даються поради, на що треба звернути додаткову увагу.

 

 

 

    На протязі другої половини дня вихователь намагається не просто передавати дітям певні знання, сформувати відповідні навички , а й прагне закласти в них основи особистості, щоб діти могли самостійно приймати рішення, грамотно обґрунтовувати свою позицію, що так необхідно в подальшому житті.