Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
  Наша група № 7 називається "Бджілки"
 
 
 
В якій працює вихователь:
 
 
Масьома Лариса Миколаївна
 
а допомагає її у виховані дітей помічник вихователя
 
 
Обухова Лідія Василівна
 
   Наша група велику увагу приділяє музично-естетичному вихованню дітей. 

  Музично-естетичне   виховання  - унікальний      процес   вихо­вання   творчо    активної      особистості    дитини,    здатної    бачити, відчувати,    милуватися,    споглядати,    любити,    творити    прекрасне в    житті,    природі      та     мистецтві.

 

  Музично - естетичне   виховання   впливає    на    людський    орга­нізм :   воно   дарує    оптимістичне     світосприймання,    художнє   само­вираження,    активізує    потенційні    творчі    можливості.

Основні завдання які ставить перед собою група музичного спрямування для розвитку у дітей музичних здібностей є такі:
-          Закласти у дітей основи музичної культури:
-          Інтерес до музики і музичної діяльності.
-          Здатність переживати музичні образи й усвідомлювати емоційний зміст творів, елементарно оцінювати їх і висловлювати власні судження.
-          Бажання пізнавати й опановувати музичний досвід людства.
-          Потребу спілкуватися з приводу музики і засобами музики.
-          Прищепити дітям естетичне ставлення (почуття краси, гармонії, виразності, грації, вишуканості) до:
-          Музичних творів, музичних явищ і мистецтва загалом.
-          Власної музичної діяльності та інших людей у процесі музичного виконавства.
-          Творчості й сприйняття музики, а через це – емоційно-ціннісне ставлення до світу загалом.
-          Сформувати у дітей:
-          Основи музичного сприймання.
-          Різноманітні практичні виконавські навички.
-          Життєву мистецьку активність.
-          Творчі виконавські вміння.
-          Розвинути у дітей:
-          Загальну музикальність, як комплекс музичних здібностей.
-          Спеціальні здібності музичного і музично-рухового виконавсва.
-          Здатність до творчого самовираження.
-          Виховувати у дітей прагнення надавати мистецьким діям емоційно-усвідомленого естетичного характеру, зберігати індивідуальність дитячих проявів, заохочувати імпровізаційність виконавства.
-          Створення необхідних умов для музично-естетичного виховання.
-          Поповнення матеріально-технічної бази.
-          Організація музично-естетичного виховання дітей вдома.
  Музичний розвиток дітей здійснюється на заняттях і в процесі культурно – побутовій діяльності, а також в повсякденному житті. На заняті діти слухають музичні твори, розучують пісеньки та танцювальні рухи, грають на музичних інструментах та люблять гратися музично –дидактичними іграми.    А також особлива увага приділяється проведенню святкових ранків . Наприклад Свято мами, де діти із задоволенням перевтілювалися в курчаток і  виконують різні таночки, співають веселі пісеньки.
 

 

Ми маленьки актори

Щедрівочка