Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » 2014 » Лютий » 7 » Участь у Всеукраїнському фестивалі дитячого театрального мистецтва
11:57 AM
Участь у Всеукраїнському фестивалі дитячого театрального мистецтва
   Сучасний світ - це світ креативних особистостей, адже вершин у ньому досягають лише ті, хто мислить неординардно, творчо, хто нестандартно підходить до розв’язання будь-яких проблем. Тому на  виконання листа ЧОІППО від 28.10.2013 №01-11/1168 про оголошення МОН України з 1 листопада 2013 по 1 квітня 2014 року Всеукраїнського фестивалю дитячого театрального мистецтва, дитячий колектив  ДНЗ № 27 Прилуцької міської ради Чернігівської області підготував драматизацію вистави «Казкова ніч».
   Театралізована діяльність – унікальний засіб збагачення художньо-мовленнєвого досвіду дітей , розвитку зв’язного мовлення, оскільки вона дає можливість для одночасного розв’язання різних мовленнєвих завдань.
   У театралізованій діяльності реалізується потреба дитини у
  • Самовираженні;
  • Спілкуванні;
  • Пізнанні себе через відтворення різних образів.
    Саме тому театралізована діяльність, користується у дітей незмінною популярністю та суттєво впливає на всебічний розвиток . Адже для дітей показ різних видів театрів: пальчикового, настільного, тіньового, лялькового, театру іграшок та театру на фланелеграфі перетворюється на справжнє свято, вони почуваються самостійними, впевненими у собі, успішними.
   Театралізована діяльність у дошкільному віці - один із найефективніших засобів педагогічного впливу на розвиток особистості дитини. За
Л.С. Виготським "акторська праця є своєрідною творчістю психофізіологічних станів людини " . Вона сприяє розвитку у дошкільнят фантазії, виникнення у їхній уяві яскравих образів літературних героїв, казкових персонажів. Крім того, малюки вдаються до виразного втілення психологічних особливостей персонажів, самостійно добирають для них засоби мовленнєвої( інтонації) та зовнішньої виразності ( виразні рухи: рук - жести, обличчя - міміка, всього тіла - пантоміміка).
     Якщо створити умови для її розвитку , в дитини неодмінно відкриються здібності, закладені в ній природою. Педагоги нашого дошкільного закладу вбачають своє завдання в тому, щоб виявити ці перші здібності і на цьому тлі створити умови для повноцінного розвитку особистості. В групових кімнатах облаштовані центри театралізації, де наявні костюми, декорації, різні реквізити. Це сприяє розвитку у дошкільників фантазії
     Залучати дітей до театралізованої діяльності починаємо з раннього віку. Це театр іграшок, театр на фланелеграфі, настільний, пальчиковий театри, створені вихователями. Прості за змістом казки та розповіді, яскраві, естетично оформлені персонажі та декорації театрів приваблюють малюків, викликають позитивні емоції, сприяють розвитку комунікативних умінь ти навичок. Для старших дошкільнят це вже ігри-драматизації та імпровізації, лялькові вистави за участю самих дітей. Діти з великою радістю переглядають показані дорослими дійства і із задоволенням беруть участь у них. Робота над створенням нового театру - це політ фантазії, чудовий спосіб проявити творчі здібності дітей, педагогів, батьків, можливість перетворення звичайних, на перший погляд, предметів на казкових героїв, декорації.

    Ляльки та декорації виготовлені з різного покидькового та природного матеріалу: тканини, хутра, ниток, паперу, поролону, соломи, гілок, штучних квітів,стрічок та іншого підручного матеріалу. В процесі роботи педагоги вдало поєднали різні техніки створення персонажів.

    Ознайомлюємо дошкільнят із призначенням та історією театру, з творчістю акторів.
    З дітьми працюють досвідчені і творчі педагоги, які враховуючи педагогічний досвід, ніколи не зупиняються на досягнутому.
Оновлюючи навчально-виховний процес, відшуковують нові форми та методи організації театралізованої діяльності. Тому виникла ідея організувати постановку авторської казки  для глядачів. З цікавістю спостерігали за грою маленьких акторів як їх однолітки, так і дорослі.

     Розроблені змістовні методичні посібники. У дошкільному закладі діє театральний гурток «Колобок» (керівник Клязника Ю.Б.). Провідним засобом педагогічної роботи музичного керівника є діалог, а формою активності - творчість. Саме такий підхід допомагає педагогу спрямувати роботу музично-драматичного гуртка на розвиток творчої особистості. Клязника Ю.Б. під час музичних занять та гурткової роботи розвиває у дітей артистичні, співочі здібності, навчає грі на музичних інструментах.

    Театралізована діяльність стимулює особистісний розвиток дитини, розвиває естетичні почуття, здатність до перевтілення, самоповагу.


Переглядів: 314 | Додав: StasKO | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: