Головна » Файли » Конспекти занять |
2013-01-13, 4:14 AM | |
Конспект показового заняття з нетрадиційного малювання технікою «сухий пензлик» (молодша група) Підготувала вихователь: Масьома Л. М. Тема: «Кошеня» Програмовий зміст: - Фізичний розвиток: збагачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості; розвивати дрібні м’язи кисті рук. - Соціально-моральний розвиток: формувати в дитини гуманні почуття, елементарні уявлення про доброту, чуйність, уважність. - Емоційно-ціннісний розвиток: збагачувати внутрішній світ дитини позитивними емоціями. - Пізнавальний розвиток: допомогти дітям засвоїти новий спосіб зображення, жорстким сухим пензлем, який дає змогу найбільш яскраво передати зображення об’єкту, характерну фактуру його зовнішнього вигляду (об’єм, пухнатість). - Мовленнєвий розвиток: формувати елементи культури мовлення, уважно слухати співрозмовника. - Художньо-естетичний розвиток: заохочувати до експериментування та створення картин за допомогою матеріалів, що використовуються в нетрадиційних техніках. - Креативний розвиток: розвивати креативні здібності дітей. Матеріал: альбомний аркуш паперу з намальованим контуром кошеняти, жорсткий пензель (щетина), пензлик для малювання (білочка), склянки з водою, гуашева фарба, серветки, зразок малюнка, іграшка-кошеняти. Попередня робота: розглядання ілюстрацій і картин «Кошенята» із серії «Домашні тварини», загадки і вірші про котиків. Хід заняття - Діти, коли я йшла до дитячого садка, то знаєте кого я зустріла? - А хочете дізнатися кого ж? - Так хто ж це був? (відповіді дітей) Зараз я загадаю загадку і ви дізнаєтесь, хто зустрівся мені. Хто з хвостиком і вушками, В кого лапки з подушками! Як ступа – ніхто не чує, Тихо крадучись полює. І маленькі сірі мишки Утікають геть від …(кішки) Так хто це? Вірно, Кицька. Так от, а на зустріч мені маленьке кошенятко (хтось стукає у двері). Піду подивлюся, хто це до нас в двері стукає? Вихователь бере в руки іграшку-котика. - Діти погляньте, хто до нас прийшов в гості. Та це ж те саме кошенятко, якого я зустрічала. Але чому воно таке сумне? Почекайте, воно щось хоче мені сказати на вушко (ніби слухає кошеня). - Діти, кошенятко сказало мені, що його звати Васько. Але у нього зовсім немає друзів. Що ж ми будемо робити? Придумала, а давайте намалюємо котику багато друзів, ось таких (показує зразок). - Діти, у кого вдома живуть кошенята? - А які вони у вас розкажіть? - А якого кольору бувають котики? Ой, діти, Васька хоче щоб ми з вами стали маленькими кошенятками і зробили вправи, які роблять кошенятка. (Фізкультхвилинка) Кицька з кошенятами весело гуляла Кицька кошеняток усьому навчала Тихенько ступати, Мишок шукати, На зеленій травиці Весело стрибати. А зараз сідайте на місця і будемо готуватися малювати друзів для Васьки. Погляньте, я приготувала для вас папір, фарбу, щіточки. Але малювати ми з вами будемо незвичайно. Ми перетворимося на чарівників і зможемо малювати без води. Щіточки у нас непрості. Потрогайте, які вони цупкі. А на папері вже є зображення кошеняток, але вони не схожі на нашого Ваську. Він пухнастий, має м’яку шерстку. І хоче щоб ми теж намалювали котиків схожих на нього – пухнатих. А ми з вами вміємо малювати пухнатих кошенят? А хочете щоб я вас навчила? Тож давайте розглянемо ваших кошенят. Обведемо пальчиком контур котика і будемо називати в голос його частини тіла: голова, вуха… А тепер так зробимо пензликом, але без фарби. Тепер діти покладіть пензлики і погляньте на дошку. Набираю щіточкою фарбу коричневого кольору і «тичком» торкаюся до паперу, але без води. Так я заповнюю весь контур малюнка. Звертаю увагу, що щіточку потрібно тримати вертикально (рівно). Тоді наше кошенятко буде пухнате. Потім я візьму звичайну щіточку і намалюю для кошенятка клубочок, щоб йому було чим бавитися. Давайте згадаємо з чого ми починаємо малювати. Ми з вами трішки відпочинемо, щоб наші ручки нас слухалися, правильно і красиво малювали, давайте пограємося з пальчиками. Уявимо, що ми друкуємо казочку про котиків на комп’ютері. (Пальчикова гімнастика) Розім’яли пальчики? А тепер спробуйте намалювати. Не забудьте, що щіточку потрібно тримати вертикально. (Діти заповнюють контур малюнка). - Якщо ви закінчили малювати кошеняток можемо взяти просту щіточку і доповнити свій малюнок. Намалювати м’ячик, клубочок, сонечко… Що захочете. Пофантазуйте. Але працюйте старанно і охайно. Виставка дитячих робіт. Давайте з Ваською розглянемо ваших кошенят. Які вони милі, пухнаті. А як їх у вас звати? Нехай познайомляться нові друзі. А ми для них заспіваємо пісню «Котик Васька». | |
Переглядів: 51127 | Завантажень: 0 | Коментарі: 18 | |
Всього коментарів: 5 | ||||||
| ||||||