Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Файли » Конспекти занять

Вікторина "Всезнайкі"
2013-01-18, 12:54 PM
Вікторина "Всезнайкі"
(безпечна поведінка дітей)
старша група

Мета:
Особистість дитини: вправляти дітей у використанні засвоєних знань та способів дій під час виконання фізкультхвилинки « Якось раз я загубився ». Розвивати спритність, рухову активність, енергійність.
Дитина в соціумі: вміти знаходити вихід з будь – якої ситуації. Виховувати бажання прийти на допомогу, доброзичливість, людяність і товариськість.
Дитина у природному довкіллі: закріпити знання дітей по дотриманню правил техніки безпеки у природному середовищі. Розвивати вміння в негативному бачити позитивне і навпаки.
Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі : розширювати знання дітей про правила безпечної поведінки учасників дорожнього руху та назви дорожніх знаків, вміти робити правильну оцінку ситуацій, що можуть призвести до виникнення небезпеки. Закріпити знання дітей про те, до якої служби можна звернутися в разі певної небезпеки.
Мовлення дитини: розвивати зв'язне мовлення, вміти відповідати чітко, конкретно і повними реченнями на поставлені запитання.
Дитина в світі культури: формувати вміння дітей відгадувати загадки. Прищеплювати любов до художнього слова. Розвивати фантазію, мислення, уяву.
Гра дитини: виховувати вміння дітей гратися в колективі, вміти радіти за суперника. Розуміти, що головне не перемога, а участь у грі.
Хід 
 
  Вихователь вітається з дітьми і пропонує пограти у вікторину, яка називається «Всезнайки» . Гра починається з поділу дітей на команди. Учасникам гри пропонується вибрати фішки любого кольору. Діти у яких фішки чорного і білого кольорів формуються у команду під назвою « Зебра », а у яких жовтого, зеленого і червоного – у команду під назвою « Світлофор ». Першою гру починає та команда, яка зуміє дати пояснення назви своєї команди. 
1 конкурс « Дорожні знаки »
  Вихователь по черзі, кожній з команд, показує дорожній знак,який потрібно відгадати. Якщо одна з команд не відгадує, то право відповіді передається супернику. За кожну вірну відповідь команда отримує 1 бал (одну фішку)



   2 конкурс . Дид. гра «Безпечна поведінка»
  Для двох команд розкладені картинки з різними безпечними і небезпечними правилами поведінки в школі, в лісі,вдома. Одній команді потрібно вибрати ті картинки де зображена безпечна поведінка дітей, а іншій навпаки – небезпечна. За кожну вірну відповідь діти отримують по одній фішці.




  3 конкурс «Дай правильну відповідь»
  Кожен учасник гри , по черзі підходить до колеса і за його допомогою обирає собі питання, на яке потрібно відповісти.   Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал.

  1. Перш ніж перейти вулицю , потрібно подивитися на …
  2. Пішоходи повинні ходити по …
  3. Людина, яка регулює дорожній рух, називається…
  4. Як потрібно поводити себе, якщо трапилась пожежа?
  5. Якщо в приміщенні багато диму, що потрібно зробити?
  6. Чи можна перебігати вулицю? Чому?
  7. Який номер пожежної частини?
  8. Чи можна переходити вулицю за жовтим сигналом світла?
  9. Чи можна без дозволу дорослих вмикати електроприлади? Чому?
  10. Як потрібно поводитись, коли ти наодинці вдома?
Фізкультхвилинка

Вихователь читає вірш, а дітям потрібно усі дії показати рухами

Якось раз я загубився ( переляк )
Тільки швидко спохватився ( легенько стукнути по лобі )
Подививсь туди – сюди ( повороти )
Більшої ще не було біди ( розвести руками )
Подивився я кругом ( обернутися кругом )
Може маму я побачу знов? ( зробити «козирок »)
Ні, нема. Почав стояти
І на місці її чекати ( руки навхрест )

4 конкурс « Відгадай »
  Командам потрібно відгадати загадки. Якщо одна з команд дає невірну відповідь право відгадування переходить до суперника. За кожну відгадану загадку команда отримує один бал.

Край дороги знак такий:
Риє землю чоловік.
Знак встановили тимчасово,
І про що він нам говорить?
(«Дорожні роботи»).

Ось трикутник, ну, а в ньому
Парочка малят,
Може це вони додому
Весело біжать?
(«Діти»)

Там, де вулиця широка
І машини в два потоки,
Людям важко перейти,
Треба вихід нам знайти.
Під землею є прохід —
Це підземний перехід.

Різні скельця є у мене:
Червоне, жовте і зелене.
Можу ними я сказати:
«Йти», «Стояти», «Зачекати».
(Світлофор)

Стоять вони всі при дорозі,
Допомогти людині в змозі,
Усюди — близько і далеко,
Надійні сторожі безпеки.
Одні із них нам сповіщають,
А інші — щось забороняють,
Попереджають нас завжди,
Аби не трапилось біди.
Вартують на узбіччях тихо,
Оберігають нас від лиха.
Ти тільки будь уважним дуже,
Їх слухайся, шановний друже.
Це знає кожен, знає всякий —
Слід поважать дорожні ...
(Знаки)

На дорозі звір лежить
Весь у смужку, ніби спить
Знає кожен пішохід –
Це безпечний ….(Перехід )

Однією лиш рукою
Тільки палку він підняв –
Вантажівку вмить спиняв
Що це за силач такий?
Це малята… ( постовий )

Лежу собі тихо,
Нікого не займаю,
Тільки добрі люди
І день, і ніч топчуть груди ( дорога )
  Після відгадування загадок рахується кількість балів. Команда з більшою кількістю перемагає . Переможці нагороджуються медалями, а інша команда – дипломами учасників.

Категорія: Конспекти занять | Додав: StasKO
Переглядів: 7680 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: