Головна » Файли » Конспекти занять |
2013-01-16, 1:30 AM | |
Тема: Що таке дружба?
Мета. Фізичний розвиток: підтримувати цікавість до рухових вправ, удосконалювати координацію рухів. Соціально-моральний розвиток: виховувати вміння дітей товаришувати, учити вихованців дотримуватися в спілкуванні з однолітками загальноприйнятих моральних норм, будувати взаємини на основі взаємоповаги, товариськості, дружби, толерантності. Емоційно-ціннісний розвиток: формувати вміння бути комунікабельними, товариськими, згуртованими, уникати конфліктів, учити дітей цінувати прихильне ставлення до себе з боку інших малят групи. Пізнавальний розвиток: уточнити поняття про сенс взаємин у дитячому колективі. Мовленнєвий розвиток: поповнювати словник дітей антонімами, вчити дітей інтонаційно промовляти прислів’я та будувати схеми речень, удосконалювати вміння виразно розповідати вірші та вживати в мовленні різні типи речень. розвиток: виховувати прагнення зробити взаємини з однолітками красивими, дружніми. Креативний розвиток : сприяти збагаченню комунікативного досвіду малюків, формувати вміння варіювати свою поведінку та стиль спілкування залежно від ситуації. Матеріал: чарівна скриня, повітряні кульки, звуковий лист, гра «Скажи навпаки», фломастери, аркуші паперу, відеозапис мультфільму, мікрофон, телевізор, сніжинки. Мотивація: виконання завдань Мальвіни. Хід. 1. Організація дітей. Творчий початок. Заходимо в кімнату. Там стоїть скриня і повітряні кульки. Вихователь. Що це таке? Від кого все це? Ще й лист від когось є. Так, він ще й звуковий. Послухаємо його. «Доброго дня, дорогі діти. Буратіно потрапив в біду. Злий Карабас Барабас після вистави закрив його в скрині. Ми ляльки не змогли йому допомогти. Діти! Допоможіть Буратіно! Я передаю вам кульки з завданнями. Якщо ви їх виконаєте, то зможете відкрити скриню і звільнити веселого Буратіно. Дякую вам. Мальвіна.» - Допоможемо Буратіно? - Яке ж завдання на першій кульці? (мікрофон) - Подивимось. Мальвіна пропонує пограти в гру «Скажи навпаки». Але слова ви будете говорити в мікрофон протилежні за значенням (хороший, злий, сміливий, ніжний, чесний, сльози, сум, біда, жадібний, зло, ненависть.) - Ось ми справились з першим завданням. - Давайте подивимось, яке ж друге завдання нам приготувала Мальвіна (намальований телевізор) - Як ви думаєте, що це може бути за завдання? - Так вона нам пропонує проглянути мультик (діти сідають півколом на стільчики) 2. Перегляд мультфільму. 3. Бесіда по мультику. - Як називається мультик, який ви тільки що подивились? - Чи можна героїв назвати друзями. Чому? - Чи правильно вони вчинили? - Як би ви зробили? Який вихід знайшли б з цієї ситуації? - Мабуть буває так, коли ви сваритесь із своїми друзями? Які слова ви говорите? - Вибач, я більше так не буду. Пробач мені будь-ласка. Мирись- мирись і більше не сварись. - Маринка розповість вірш про чарівні слова. - А хто хоче розповісти віршики про друзів? 4. Розповідь віршів про друзів. - Ви всі в одній групі товаришуєте. Всі друзі. І я вам пропоную зробити невеличку подорож. 5. Фізкультхвилинка. - Закінчилась наша подорож. Давайте зараз кожен своєму другу подарує гарне почуття. (Діти стоять в колі.) 6. Гра «Подаруй другу гарне почуття» - Але в нас залишилось ще одне завдання. - Що це давайте подивимось. - Як ви думаєте, що це нам потрібно зробити? (Написана схема речень). - Я вам пропоную назвати прислів’я, які ви знаєте про дружбу. - А тепер, будь-ласка, свої прислів’я викладіть схемою. (Діти сидять за столами). 7. Написання схеми прислів’їв. - На щастя ми виконали всі завдання. - Давайте спробуємо відкрити скриню. А для того щоб відкрити її нам треба назвати чарівні слова (відкривається скриня і з’являється Буратіно) Буратіно. Добрий день вам. Дякую любі дітки за те, що звільнили мене. А за це я вам хочу подарувати солоденькі подаруночки. Щоб ви завжди були добрими і приходили всім на допомогу. 8. Підсумок заняття. - Дякуємо тобі Буратіно. Пішли з нами до групи і будемо смакувати. Будеш нам справжнім другом. | |
Переглядів: 8483 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |