Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Файли » Конспекти занять

Що таке дружба?
2013-01-16, 1:30 AM
Тема: Що таке дружба?

Мета.

Фізичний розвиток:                      підтримувати цікавість до рухових вправ, удосконалювати координацію рухів.

Соціально-моральний

 розвиток:                                       виховувати вміння дітей товаришувати, учити вихованців дотримуватися в спілкуванні з однолітками загальноприйнятих моральних норм, будувати взаємини на основі взаємоповаги, товариськості, дружби, толерантності.

Емоційно-ціннісний

 розвиток:                                       формувати вміння бути комунікабельними, товариськими, згуртованими, уникати конфліктів, учити дітей цінувати прихильне ставлення до себе з боку інших малят групи.

 

Пізнавальний розвиток:              уточнити поняття про сенс взаємин у дитячому колективі.

Мовленнєвий розвиток:               поповнювати словник дітей антонімами, вчити дітей інтонаційно промовляти прислів’я та будувати схеми речень, удосконалювати вміння виразно розповідати вірші та вживати в мовленні різні типи речень.

  Художньо-естетичний  

   розвиток:                                     виховувати прагнення зробити взаємини з однолітками красивими, дружніми. 

 

 

Креативний розвиток :                   сприяти збагаченню комунікативного досвіду малюків, формувати вміння варіювати свою поведінку та стиль спілкування залежно від ситуації.

 

 

 

Матеріал:                                          чарівна скриня, повітряні кульки, звуковий лист, гра «Скажи навпаки», фломастери, аркуші паперу, відеозапис мультфільму, мікрофон, телевізор, сніжинки.

Мотивація:                                     виконання завдань Мальвіни.

 

Хід.

1.     Організація дітей. Творчий початок.

Заходимо в кімнату. Там стоїть скриня і повітряні кульки.

Вихователь. Що це таке? Від кого все це? Ще й лист від когось є. Так, він ще й звуковий. Послухаємо його.

«Доброго дня, дорогі діти. Буратіно потрапив в біду. Злий Карабас Барабас після вистави закрив його в скрині. Ми ляльки не змогли йому допомогти. Діти! Допоможіть Буратіно! Я передаю вам кульки з завданнями. Якщо ви їх виконаєте, то зможете відкрити скриню і звільнити веселого Буратіно.

Дякую вам. Мальвіна.»

-         Допоможемо Буратіно?

-         Яке ж завдання на першій кульці? (мікрофон)

-         Подивимось. Мальвіна пропонує пограти в гру «Скажи навпаки». Але слова ви будете говорити в мікрофон протилежні за значенням (хороший, злий, сміливий, ніжний, чесний, сльози, сум, біда, жадібний, зло, ненависть.)

-         Ось ми справились з першим завданням.

-         Давайте подивимось, яке ж друге завдання нам приготувала Мальвіна (намальований телевізор)

-         Як ви думаєте, що це може бути за завдання?

-         Так вона нам пропонує проглянути мультик (діти сідають півколом на стільчики)

2.     Перегляд мультфільму.

3.     Бесіда по мультику.

-         Як називається мультик, який ви тільки що подивились?

-         Чи можна героїв назвати друзями. Чому?

-         Чи правильно вони вчинили?

-         Як би ви зробили? Який вихід знайшли б з цієї ситуації?

-         Мабуть буває так, коли ви сваритесь із своїми друзями? Які слова ви говорите?

-         Вибач, я більше так не буду. Пробач мені будь-ласка. Мирись- мирись і більше не сварись.

-         Маринка розповість вірш про чарівні слова.

-         А хто хоче розповісти віршики про друзів?

4.     Розповідь віршів про друзів.

-         Ви всі в одній групі товаришуєте. Всі друзі. І я вам пропоную зробити невеличку подорож.

5.     Фізкультхвилинка.

-         Закінчилась наша подорож. Давайте зараз кожен своєму другу подарує гарне почуття. (Діти стоять в колі.)

6.     Гра «Подаруй другу гарне почуття»

-         Але в нас залишилось ще одне завдання.

-         Що це давайте подивимось.

-         Як ви думаєте, що це нам потрібно зробити? (Написана схема речень).

-         Я вам пропоную назвати прислів’я, які ви знаєте про дружбу.

-         А тепер, будь-ласка, свої прислів’я викладіть схемою. (Діти сидять за столами).

7.     Написання схеми прислів’їв.

-         На щастя ми виконали всі завдання.

-         Давайте спробуємо відкрити скриню. А для того щоб відкрити її нам треба назвати чарівні слова (відкривається скриня і з’являється Буратіно)

Буратіно. Добрий день вам. Дякую любі дітки за те, що звільнили мене. А за це я вам хочу подарувати солоденькі подаруночки. Щоб ви завжди були добрими і приходили всім на допомогу.

8.       Підсумок заняття.

-         Дякуємо тобі Буратіно. Пішли з нами до групи і будемо смакувати. Будеш нам справжнім другом.

 
Категорія: Конспекти занять | Додав: StasKO
Переглядів: 5131 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.3/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: