Головна » Файли » Конспекти занять |
2015-01-26, 3:13 PM | |
Група раннього віку. Очка бачать, вушка чують. Тема: «Золота рибка» Освітні завдання : збагачувати уявлення малят про воду як об’єкт неживої природи; поглибити знання дітей про акваріум та його мешканців – декаративних рибок; закріпити знання про жовтий та червоний кольори; учити розуміти поняття «великий» і «маленький»; розвивати дрібну моторику рук, вчити вірно тримати олівець під час малювання; виховувати дбайливе ставлення до води та бережне ставлення до рибок; викликати емоційний відгук. Матеріал: акваріум з декоративними рибками, вирізані з картону жовті та червоні рибки, приладдя для малювання (аркуші паперу, олівці жовтого кольору). Хід заняття Збираю навколо себе дітей. На столі стоїть акваріум накритий серветкою. Читаю вірш. Ох, і рибки в нас красиві: Кожна з них – маленьке диво! Подивись-но, як вона Прудко аж на дно пірна! - Малята, про кого цей вірш? (перепитую кожну дитину. Знімаю серветку з акваріума). Погляньте, до нас завітала на заняття – рибка. Давайте посміхнемось нашій гості і привітаємось з нею. (діти вітаються з рибкою) Діти, рибка живе в акваріумі, для того щоб їй добре там жилося ми міняємо їй воду, щоб вода була чиста, прозора тоді рибка радісна та весела. Малята, наша рибка не проста, а золота. В неї є подружки які хочуть з нами погратися. (запрошую дітей сісти за столи) Дидактична гра «Знайди рибці акваріум» Перед дітьми лежать дві заготовки акваріумів: великий і маленький. Великі рибки червоного кольору та маленькі рибки жовтого кольору. Пояснюю дітям, що велика рибка живе в великому акваріумі, вона червоного кольору. Маленька рибка живе в маленькому акваріумі, вона жовтого кольору. Під час гри перепитую дітей деживе велика рибка, якого вона кольору, де живе маленька рибка, якого вона кольору. Закріплюю знання дітей. - Малята, ви вірно посадили рибок в акваріуми. Тепер давайте трішки пограємось і відпочинемо. Фізкультхвилинка Рибка плава у водичці, Рибці весело гулять. (діти виконують відповідні рухи) Рибко, рибко золотенька, Хочемо тебе впіймать! (діти плескають в долоні) Рибка сумно подивилась, Захотіла щось сказать (виконують повороти голови вліво-вправо) Та не вміє.. І подалі Потихеньку відплила. (легенько побігли) Діти, а погляньте наша рибка засумувала. Рибка хоче їсти. Давайте ми її погодуємо. (на блюдечко насипаний корм для рибки. Спочатку годую я, потім одна дитина сипле корм. Пальчиками діти трогають корм для рибки. Звертаю увагу на форму та колір корму.) Малята, наша золота рибка нам дякує. Але ще потрбно погодувати її подружок. Давайте ми намалюємо їм корм. Діти сідають за столи. Перед ними зразок. Пояснюю, що потрібно взяти олівець в праву руку, поставити крапочку і трішки придавити на олівець. Звертаю увагу, якого кольору корм (жовтого) корму багато, малюємо по всьому аркушу, щоб рибкам було багато їжі. Заохочую та схвалюю дітей під час виконання роботи. Молодці, малята рибки вам дякують за корм. Рибки спритні, рибки жваві, І, мабуть, вони цікаві, Наші рибки не прості – А чудові, золоті! Прощаємось з рибками. Заняття закінчується. Підготувала та провела вихователь Ткаченко І.М.
| |
Переглядів: 15811 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |