Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Файли » Конспекти занять

Комбіноване заняття для дітей раннього віку «КАЗКОВА ПОДОРОЖ»
2015-01-26, 2:25 PM

Тема: «Подорож промінчика»

Тип: підгрупове;

Вид: комбіноване (природа, художня література, аплікація);

Програмовий зміст:

виховні завдання: виховувати позитивну налаштованість на природне довкілля, бережне ставлення до природи; допомагати встановлювати позитивні контакти, бажання допомагати іншим та доводити розпочату справу до кінця;
розивальні завдання: розвивати дрібну моторику пальців рук; діалогічне мовлення, пам»ять, зорову увагу, окомір, вміння орієнтуватися на площині; стимулювати прояв дитиною ініціативи у спільній діяльності;
фізичний розвиток:  заохочувати до участі в руховій діяльності разом з однолітками; виховувати інтерес дитини до оволодіння новими діями з предметами;
емоційно-ціннісний розвиток: приймати елементарні самостійні рішення щодо надання чомусь перевагикомусь переваги, виявляти прихильність, симпатію, бажання підтримувати контакт;
пізнавальний розвиток: виховувати інтерес до пізнання нового, зосереджувати на ньому увагу, елементарно аналізувати, відкриватиневідоме; закріпити навички обстежувати предмети зором, дотиком; вправляти в запам»ятовуванні, впізнанні явищ та об»єктів природи за характерними ознаками; закріпити знання про сенсорні еталони: величину (великий, малий), форму (круг); колір (білий, червоний, синій, жовтий, зелений), вправляти в порівнянні множин предметів накладанням за величиною (більший, менший),  оперувати поняттями «один» і «багато»; вживати слова, що передають основні напрямки відносно себе ( угорі, внизу); формувати елементарні уявлення про тісний взаємозв»язок у природі: сонечку раді і люди, і рослини, і пташки; спонукати називати властивості води;
мовленнєвий розвиток: формувати вміння уважно слухати вихователя, чути й розрізняти інтонацію голосу дорослого(лагідну, веселу, суворішу), звуки природи (щебетання пташок, шум дощу);  давати відповіді на запитання двослівним реченням; слухати ритмомелодику поетичного мовлення (забавлянки); чітко вимовляти звуки у словах, не оглушувати дзвінких приголосних (берізка); розрізняти й називати породи дерев (берізка, ялинка), їх будову (стовбур, гілочки, голочки, листочки); дикорослих квітів (підсніжник); свійських та диких тварин (качка, жабка), їх дитинчат (каченят, жабенят); наслідувати їхні голоси; збагачувати словник дітей звуконаслідувальними словами (кахкає, квакає); утворвати пестливі слова і розрізняти пари слів (качка – качечка; жаба – жабка); ввести в активний словник слова: хлюпочеться, л»ється;
художньо-естетичний розвиток: розвивати вміння рвати дрібні клаптики паперу; продовжувати формувати навички викладати готові форми створюючи композицію;
креативний розвиток: підтримувати прагнення малюка до творчої активності, найпростіших форм розмірковування, збагачувати радісні відчуття від виконаних завдань.

 

Методи і прийоми:

наочні: розгляд, показ предметів;
словесні: пояснення, бесіда, розповідь вихователя, опис, питання, підказка, повторення, схвалення;
практичні: ігрові дії, викладання, вправляння;
інтерактивні: метод формування почуттів; метод мотивації діяльності; метод багатоканальної діяльності.

 

Матеріал: музичний супрвід, силует сонечка, прищіпки, промінчик, басейн, качка й каченята, жабка й жабенята, подушечки, рушнички на підставці, доріжки, берізка, ялинка, підсніжники, краплинки, квіточки, заготовки для аплікації, серветки.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

   Під музичний супровід збираю навколо себе дітей. Привіталися з гостями.

- Діти, погляньте, а чи є сонечко? Давайте його запросимо до себе в кімнату.

Вийди, вийди, сонечко,

На дідове полечко,

На бабине зіллячко

На наше подвір»ячко.

На весняні квіточки,

На маленькі діточки,

Хай вони граються

Тебе дожидаються.

- Ось і з»явилося у нас сонечко. Давайте з ним првітаємось. (водимо пальчиком по контуру) Якого воно кольору? Лізо, а ти погоджуєшся, що сонечко жовтого кольору? Якої форми? Малята, сонечко кругле, мов м»ячик. Катя, а як ти гадаєш якої форми сонечко? А чого не вистачає у нашого сонечка? (промінчиків)

Дидактична гра «Промінчики для сонечка»

Пропоную дітям по контуру сонечка прищіпнути прищіпки. Перепитую якого кольору, форми сонечко. Що ми робимо для нашого сонечка?

(прищіплюю сонечко до тюлі) Діти, а де світить наше сонечко вгорі чи внизу? А діти де граються?

- Сонечко подарувало нам свій промінчик. Погляньте, який він лагідний і теплий. (промінчик світиться) А куди він сів дітям? ( на голівку, ручку, волоссячко, ніжку) Промінчик не звичайний, він чарівний і запрошує дітей на прогулянку.

  Підходимо до басейна. Музичний супровід.

- Малята, ось ми підійшли до озерця. А що є в озері? (водичка) Давайте присядемо на бережку і побавимось з водичкою. Поглянемо, чи у нас рукава закочені, щоб не намочити. А тепер візьміть і одним пальчиком потрогайте нашу водичку. Яка вона? Тепла чи холодна?Давайте поплескаємо долонькою по водичці. Що робить водичка? (хлюпочеться) Погляньте, а хто це йде на водичку поплавати? (качечка)

Качечка йде, каченят веде,

На попасочку, на порясочку,

На холодну водичку,

На зелену травичку.

- Хто це? (мама качечка) А як звати діток у мами качечки? (каченята) А де ж вони поділися? Давайте їх покличемо. Ках-ках-ках! Діти, погляньте а ось і каченята. Вони загралися в травичці. Давайте візьмемо і пустимо до мами качечки її діток. Скільки каченят? (багато) А мама качечка у нас одна. Ой, як добре їм разом. Ахто це до нас поспішає? (ква-ква)

Не відомий жабкам сум,

У болоті: кум-кум!

Ніби горечка не знають,

Одна одну розважають:

Ква! Ква-ква-ква!

Ось у жабок як бува.

- Діти, а мама жабка засмучена, десь поділися її малята. Як звати діток мами жабки? (жабенята) А як кличе своїх діток мама жабка? Ква-ква! (дістаю одне жабенятко) Діти, а мама жабка все ще засмучена? Як ви вважаєте чому? Давайте покличемо голосніше, бо ще не всі дітки прийшли мами жабки. (дістаю друге жабенятко) Ось і повеселішала вона. Всі разом вони що роблять? (квакають) Добре мипогралися на озерці. Допомогли мамі качечці і мамі жабці. А тепер промінчик запрошує далі на прогулянку. Давайте ми підійдемо і витремо ручки, щоб вони були сухі і підемо на лісову галявину.

- Діти, на лісову галявину можна потрапити пройшовши подоріжках. Але послухайте мене уважно. Хлопчики повинні пройти по довгій доріжці, а дівчатка по короткій. Де довга доріжка? Якого вона кольору? Хто поній піде? Де коротка доріжка? Якого вона кольору? Хто по ній піде? Вірно, вирушаймо в дорогу. (музичний супровід, спів пташок)

- Діти, погляньте, як навкруги красиво! А що це ви чуєте? Хто співає в лісі? А чому так гарно навкруги? Вірно, прийшла весна, все оживає, і пташки повеселішали. Діти, а як називається це дерево? (ялинка) А що є в ялинки? (стовбур, гілочки, голочки) Якого кольору голочки? А наша Сашуня хоче розповісти віршик про ялинку.

Ялинка, ялинка

У лісі росла.

Ти щастя і радість

Усім принесла.

_ Молодець, Саша, гарний віршик розповіла. А як називається це дерево? (берізка)

Берізка ніжні коси має

Навесні їх розпускає

Під вітром буйним хилиться

Щедро соком ділиться.

Діти, а давайте ми підійдемо до берізки і потримаємося за стовбур. А що ще є в берізки? (гілочки) А на гілочках в берізки виростають листочки. Якого кольору листочки? Погляньте, на галявині з»явилися перші весняні квіточки. Як вони називаються? (підсніжники) (бере підсніжник з підставкою і розглядаємо)

Із-під снігу виринають,

Весну радісно вітають.

Підсніжники тендітні

Цвітуть у березні і квітні.

 Що є в підсніжника? (стебло, листочок, квіточка, якого кольору квіточка?) Скільки квіточок? (багато) Діти, а квіточки пахнуть? Що потрібно зробити?(понюхати) Як добре пахне квіточка. Діти, а квіточки рвати не можна. Прийде зайчик на галявинку і скаже, яка гарна квіточка!

- Малята, а для дерев і квіточок, щоб вони краще росли потрібна водичка. Давайте покличемо дощик, нехай він поллє наші квіточки.

Іди, іди, дощику.

Зварю тобі борщику.

В зеленому горщику.

Тобі каша, мені борщ,
Щоб ішов густіший дощ.

 ( Діти імітують рухи. Музичний супровід) А давайте нашому дощику пісеньку заспіваємо.

Дощик кап, дощик кап,

Мокрі всі доріжки.

Нам не можна гулять,

Бо замочем ніжки.

- Малята, давайте проженемо дощик . Подмухаємо на краплинки. От, молодці! Малята, погляньте, ми так сильно дмухали, що наробили шкоди. На квітковій галявині загубилися серединки з квіточок. Давайте підійдемо, візьмемо по серединці і покладемо на квіточки. (Перепитую колір серединок і квіточок у дітей.) Молодці, гарна квітуча галявина.

- Діти, а промінчик хоче звернути вашу увагу на берізку. Вона зовсім засмучена стала. Діти, а давайте пожаліємо берізку. Візьмемо по гілочці і погріємо її, подихаєм теплом на неї. Не веселішає берізка. Берізка хоче щоб в неї з»явилися листочки. Діти, поки берізка відігрівається теплом ми з вами прикрасимо інші дерева листочками. Ось погляньте, у мене є картинка такого дерева. (сідаю за столик, під серветкою картинка дерева без листочків, серветка) Діти, дерево без листочків, я візьму серветку в одну руку, а іншою буду відривати дрібненькі шматочки і буду прикладати листочки на гілочки. Ось так. Що я роблю? Тепер діти ви сядете за столи і прикрасити дерева також. (поки діти працюють на берізки одягаю листочки) Перепитую в дітей, що роблять, якого кольору листочки. Діти, а погляньте на нашій берізці теж з»явилися листочки. Діти, а промінчик нас кличе до сонечка. Йому вже час повертатися до сонечка. Бо в нього ще багато різних справ. Давайте підійдемо воно приготувало вам подаруночки. (даю дітям промінчики) Які добрі справи ви сьогодні робили? Давайте подякуєм сонечку. А ми підемо і пограємося з маленькими промінчиками.

Заняття закінчується.

Підготувала та провела вихователь Ткаченко І.М.

Категорія: Конспекти занять | Додав: StasKO
Переглядів: 6479 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: