Головна » Файли » Конспекти занять |
2017-12-11, 12:49 PM | |
« У бабусі в скрині» Інтегрована діяльність з пріорітетом народознавства (Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі, дитина в грі, мовлення дитини, дитина в соціумі)
Освітні завдання: Розвивати мислення, пам’ять, уяву та творчість, дрібну моторику рук, розвивати у дітей сюжетно-ігровий задум. Виховувати відчуття поваги до народних традицій українського народу. Викликати радість від гри, бажання гратися разом; знайомити з українською народною творчістю, прищеплювати зацікавленість до усної народної творчості, з його історичними витоками та сучасним використанням, прилучати до культури минулого свого народу. Викликати бажання створювати предмети українського національного одягу (намисто, віночок). Продовжувати знайомити з українськими народними іграми; закріплювати навички розрізнення кольорів та поняття один та багато; вчити відповідати на запитання вихователя. Збагачувати активний словник дітей на основі знань та уявлень про українську народну творчість (пісня, забавлянка, гра, намисто). Матеріал: лялька-бабуся, скриня, хмаринка, сонечко, намисто, віночок, художнє слово.
Хід заняття: Стали, діти, підтягнулись Один одному щиро всміхнулись.. Вихователь: ‐ Малята, сьогодні у нас, чарівна подорож, ми з вами поїдемо у село в гості до бабусі Одарки потягом. А щоб веселіше було їхати, давайте заспіваємо пісеньку «Загудів потяг». (Діти стають один за одним, тримаючись за мотузочок). Загудів потяг і вагончики поїхали. Чох – чох, чух – чух, у далекий край помчу. Вихователь: Ось і зупинка – село, де мешкає бабуся Одарка, а он де і її хата видніється, пішли по стежинці. Діти виконують коригуючи вправи по доріжці здоров’я, згідно з текстом рухливої гри «По рівненькій доріжці». Крокували наші ніжки, Ось так, ось так Крокували наші ніжки… Туп, туп, там і тут По доріжці діти йдуть. Не біжать, не спішать, Тільки ніжки тупотять Хто тихесенько іде Той ніколи не впаде!»
Бабуся (ростова лялька ): запис Добрий день, люди добрі Що прийшли в мою господу Рада вас вітати Щастя і добра побажати. Вихователь: Діти, привітайтесь і ви з бабусею. Добридень, бабуся! Бабуся: Подивіться, що я вам приготувала. Це скринька, і вона не проста, а чарівна. Як ви думаєте, що лежить у скриньці? ( Міркування та відповіді дітей) Бабуся: У цю скриньку я поклала українські забавлянки, пісеньки та ігри. А ця скринька відчиниться, коли ви скажете свої чарівні слова. Діти: У бабусі Діточок багато Ми любим дружно гратись Здоров’я набиратись! Вихователь: А ось і скринька відчинилась. Давайте ми з вами трішки пограємось. Ой, що це капає? ( Виймає хмаринку) ‐ Як капає дощик? ( Крап – крап). А давайте пограємо гру «Іди, іди дощику». Діти стають рядочком й співають: Іди, іди дощику (ручки наче до молитви склавши) Зварю тобі борщику (наче мішають правою рукою борщ) Поставимо в кутику (вдають наче беруть горщик і кладуть його на землю) На тереновім прутику ( показують правим пальчиком вгору) Гра з прищіпками «Хмаринка» Діти розвішують хмаринки на мотузці за допомогою прищіпок. Вихователь: Але якщо дощик іде довго, стає сумно. Давайте з вами покличемо сонечко! Ця пісенька називається “закличка”. Це тому, що за допомогою цього вірша, люди зверталися до сонечка і закликали його на землю. Співають закличку, імітуючи рухами: «Вийди, вийди, сонечко» Вийди, вийди, сонечко На дідове полечко На бабине зіллячко На наше подвір’ячко. Зі скриньки вихователь дістає сонечко. - Подивіться яке сонечко? ( Яскраве, тепле, лагідне, ніжне). Гра з прищіпками «Сонечко» Діти розвішують промінчики на сонечку за допомогою прищіпок. Вихователь: Молодці дітки, гарно вмієте гратись, дружно. А тепер зручненько сідайте та загадки відгадайте: Сплелися у коло Усі квіточки з поля. Барвисті, душисті, В стрічках шовковистих. І кличе в танок Український … ( вінок) Вихователь: Дітки, що це? (Діти повторюють всі разом, а потім декілька дітей) Вихователь: Так, дуже гарний віночок убабусі, давайте його розглянемо. - Що є у віночка? – Квіти! (Діти повторюють всі разом, а потім декілька дітей) Вихователь: Так, дуже гарні квіти у віночка, а скільки квітів: одна чи багато? (Відповіді дітей) А, ще, у віночка є стрічечки!
(Діти повторюють всі разом, а потім декілька дітей) Вихователь: - Віталіна покажи мені, будь-ласка, синю стрічечку.
(Діти стають у коло, проводиться народна гра «Віночок»). Я віночок сплету, Я віночок сплету. А кому я цей віночок На голівоньку вдягну? (Тетянці, Оксанці…) Вихователь: Скринька відкрилась, а в ній намистечко. Ой, мишка в скриньці побувала І намисто розв’язала, Все його перемішала. Давайте допоможемо бабусі Одарці нанизати намистинки за кольором. Роздає дітям ниточки, вони сідають за стіл, шукають відповідного кольору на мистинки і нанизують. Потім підходять до бабусі і одягають намисто за кольором її сукенок. Вихователь: Ой, як смачно пахне. Бабуся: Любі діти прошу сісти, Пиріжечки будем їсти Пиріжечки непогані Пиріжечки дуже гарні. Поки я поратимусь біля печі, ви пригадаєте примовлянку: «Печу, печу, хлібчик» ( діти вдають, що випікають пиріжки) Дітям на обідчик Меншому – менший ( загинають пальчики) Більшому – більший, ‐ Шусть у піч, шусть у піч!» ( садять тісто на лопатку в піч) Підсумок. ‐ У всіх настрій чудовий, сподобалось вам гратися з бабусиними речами? Але час додому повертатися, смачненькими пиріжками пригощатися
| |
Переглядів: 2310 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |