Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Файли » Конспекти занять

Семеро козенят
2013-12-02, 10:58 PM
Тема Заняття з нетрадиційної техніки аплікації: «Семеро козенят»

Заняття для дітей ІІ молодшої групи

Мета:

 особистість дитини. Розвитати рухову активність під час виконання різних видів діяльності; підтримувати бажання виконувати танцювальні рухи, та діставати від цього задоволкення в малят, покращувати дрібну моторику пальців рук.

Дитина в соціомі.Виховувати любов до домашніх тварин, готовність піклуватися про них, викликати позитивний емоційний відгук (задоволення, радість на літературні твори, у яких згадується про домашніх тварин).

Мовлення дитини.Розвивати мовлення дітей ,учити описувати свійських тварин, розвивати звязне мовлення, спостережлевість, уміння слухати.

Дитина у світі культури. Заохочувати дітей до експерементування та створення картин за допомогою матеріалів, що використовуються в нетрадиційних техніках, вчити наносити клей щіточкою на зображення, правельно прикладати зімяті шматки паперу на тулуб, притиснути пальчиками.

Дитина в грі.учити дітей виявляти творчість під час аплікації.

Матеріал:готові намальовані силуети козеняток, клей, білі  паперові серветки, щіточки, клейончасті підкладенки, диск з музикою, м’яка яграшка (козенятко, вовк),

Хід.

 Вихователь: -Діти, ви любите казки! Тож сьогодні ми завітаємо до однієї казки.

На галявині стоїть хатинка

Діти зупинилися разом з вихователем біля хатинки.

 Вихователь: -Дити як ви думаєте хто в хатинці живе? (відповіді дітей)

 Ось послухайте, загадку: Біла копиця

                                           Йде водина напиться,

                                           Хвизає ногами,

                                           Буцає рогами,

                                           Бородою трясе ,

                                           Молоко несе,

                                           Ласує лозою,

                                            Зветься... (козою)

                                                                                 Т.Коломієць

Вихователь:- Послухайте казочку:

                       Була собі кізонька біла,

                       Дуже симпатична і мила,

                       Мала вона семеро малят,

                       Семеро чудових козенят

 -Давайте постукаємо у віконечко(виходить коза)

 Діти, давайте привітаємось до кізоньки.(коза плаче)

 (звучить музика з мультфільма «Коза та семеро козенят»

-         Діти, як ми можемо допомогти козі?

(відповіді дітей:знайти козенят, забрати козенят)  

-Тож, підемо разом до вовка.

(вихователь разом з дітьми підходять до лісу)

-Ось ми і прийшли, давайте покличемо вовка.(діти кличуть)

Виходить вовк.

Вихователь: -Діти давайте привітаємося.

Звертається коза до вовка: -Вовче, сірий лиходій!

                      Ти біди на заподій?! 

                      Козенята мої милі,

                      Чи усі здорові й цілі?

                      Якщо скривдив козенят,

                      Дорогих соїх малят 

                      Заколю тебе рогами

                      Затопчу тебе ногами!

 Відповідає вовк:        -Що ти, що ти? Не кричи!

                                     І ногами не топчи

                                     Он твої всі козенята

                                      Я хотів лише пограти...

Вихователь: - Щож робити, нехоче віддавати козенят. Мама коза сумуватиме.

 Діти, а чому такий вовк злий?(відповіді дітей)

 (у нього немае дрзів).

Давайте подаруємо йому нових друзів, він подобріє та відпустить козенят до мама кози.


Ось поглянте, у мама кози залишилось маленьке козенятко, воно злякане, тремтить, мабуть злякався вовка. Давайте ми його заспокоємо (діти погладжують козенятко).

-Діти, яке козенятко? (Гарненьке).Чим вкрито тіло?Якого кольору?

 Що у козенятка є? (частини тіла)

Вихователь пропонує трішки відпочити.                              

   Пальчикова гра «Козенята»

 На травиці – козенята

 «Ме-ме-ме! – кричить малятко

Криві ніжки в козенят (тупання ніжками)

Тупі ріжки у малят (до голівки виставляють пальчики)

Ще не дало нам молока

І сиру навідь не шматка ( розводять руками в сторони)

 Ні, не жадібне козенятко

 А просто зовсім ще малятко.

 Вихователь запрошує дітей сісти за столи. 

Вихователь показує зразок аплікації козенятка.

Показ та пояснення вихователя дітям, як наносити клей , від центра до країв рівномірним шаром, потім прикладати зімятий папір, так щоб вкрити весь тулуб.

Робота дітей, самостійно.


Вихователь схвалює дітей. Пропонує подарувати вовку козеняток.

Вихователь разом з дітьми повертаються до лісу, кличуть вовка.

 Діти дарують вовку зроблені аплікації козеняток. Вовк, дікує за нових друзів.

Діти, прохають його відпустити козенят до мами кози.

 Вовк звертається до кози:  - Гарна в тебе дітвора!

                                          Та мені вже в ліс пора.

 Вибігають козенятка, підбігають до кози.Вихователь пропонує разом потанцювати (звучить музика  про маму).

 

  Вихователь: - Вовк утік, 

                  Аж помиготіли пяти

Слухайте матусю козенята!

 Хижакам вовкам не довіряйте.

 Мамину науку памятайте!

 Мама і навчить і приголубить,

 Мама і смачненькім почастує!

 Коза частує всіх дітей.

 

Категорія: Конспекти занять | Додав: StasKO
Переглядів: 5842 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: