Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Файли » Конспекти занять

"Подорож за фарбами"
2015-05-12, 8:26 AM

,,Подорож за фарбами Весни,,

(Інтегрована діяльність з використання художньої літератури)

Вид: інтегроване

Тип: підгрупове

Освітні завдання: закріпити знання дітей про особливості весняних змін в природі , що пов’язані з весною використовуючи народну творчість;удосконалювати артикуляцію,інтонаційну виразність та чіткість мовлення,давати чіткі відповіді на питання вихователя,поповнювати активний словниковий запас дієсловами  та прикметниками,виразно читати  напамять програмові тематичні заклички ,лічилки,веснянки познайомити дітей з особливостями, прислів’ями та приказками весни;викликати у дітей позитивний емоційний відгук (радість,захоплення) на зміни,що відбуваються навесні;підтримувати бажання виконувати рухові ігрові вправи,залучати дітей до малорухливої народної гри.

Розвивати вміння реагувати на яскраві ознаки весни,передавати в іграх враження від природного довкілля; розвивати цікавість до малих фольклорних творів,заохочувати творчість та фантазію під час інсценізації віршів та складання загадки за малюнком;розвивати здатніть до творчих перевтілень в ігровий образ  ;вчити підбирати відповідну колірну гаму ;розвивати у дітей образне мислення, сприйняття, фантазію, формувати почуття кольору, творчість.

Виховувати навички співробітництва, самостійності, взаєморозуміння. Виховувати бажання і повагу дітей вислуховувати відповіді своїх товаришів і вміти виправити або доповнити відповідь.

Обладнання: Ілюстрації за темою «Весна, прикмети весни, комахи,тварини», книга весни,костюми художників,пензлик,картина весни,комп’ютер,палітра,дитячі малюнки на тему весна,комахи.

Попередня робота:   

заучування віршів, закличок про весну,
метод набірного полотна.
 - спостереження на прогулянках за приходом весни;
- розглядання ілюстрації на тему «Весна»;
- бесіди на тему «Весняні зміни у природі»;
- читання художньої літератури про весну;
- виготовлення фігурок птахів, квітів, сонця, хмар з ниток;
- колективна робота малювання весняних явищ природи нетрадиційними методами
- розучування танцювальних рухів до гри ,,Подоляночка,,

Методи та прийоми: метод перевтілення,складання загадки за схемою,метод вирішення проблемних ситуацій,метод інтелектуальних хвилинок,елемент метода ТРВЗ аналогія за кольором.

1.Вступна частина.

Подивіться на наших гостей,привітайтеся,адже ми зустріли тут багато друзів. Тож давайте створимо собі гарний настрій.

Психогімнастика ,,Привітання..

Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй,золоте!

Я всміхаюсь квіточці -

Хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику:

Лийся,мов з відра!

Ми всміхаємось гостям

Зичим їм добра.

2.Створення проблемної ситуації.

- Ой,діти,які я вам сьогодні фарби принесла! Чарівні ,яскраві,ними малювати одне задоволення. А ще я принесла малюнок,намальований цими фарбами(показую чорно-білий малюнок весняної природи)

- Дивно,тут були яскраві фарби – блакитне небо,жовте сонечко,зелені листочки.

- Де ж вони поділися?(відповіді дітей)

Що будемо робити?

Як кольори збирати?

Де наші фарби шукати?

Швидше всього кольори,

Непосиди-маляри,

Щоб чого не сталося,

В порі року сховалися.

- Як ви думаєте в яку пору року зявляються яскраві кольори?

 

3.Гра-подорож.

- Давайте її покличемо!Почувши нас,вона прийде і допоможе нам знайти та зібрати кольори для малювання. Заспіваємо веснянку. Швиденько в коло ставайте і пісеньку співайте.

,,Веснянка,,

Відеолист: ,,Доброго дня малята!Я весна-красна. Я прийшла до вас з красою кольоровою,квітами запашними. Принесла яскраві кольори,зелень запашного листя,блакить синього неба,тепло яскравого сонця. Ой чую я лихе,десь зникають мої кольори,хтось хоче забрати, сама я без вас не впораюсь,допоможіть знайти!

Кар-кар-кар не знайти кольори вам нізащо. Весна не прийде  доки не знайдете кольори. Ха-ха-ха,,

Діти ,допоможемо Весні відшукати кольори?Але для цього я пропоную перетворитися в художників .

1 завдання:

Хто прокидається навесні від сну?
Весна приготувала малюнок-загадку про свого лісового друга,про того хто прокидається на весні.
Давайте складемо загадку і відгадаємо про кого вона (Робота дітей над загадкою)
Яку фарбу нам може дати ведмедик?
Тепер можемо оживати  коричневий колір на малюнку та розфарбувати ведмедика у коричневий колір.

2 завдання:

Гляньте у віконечко ,а чи не заглядає до нас сонечко? Давайте закличимо його пісенькою. Але спочатку ,так як я чарівний художник ,я дотиком пензлика перетворю вас у героїв пісеньки.(Діти після дотику пензлика виходять через арку)

Інсценізація заклички ,,Вийди,вийди сонечко,,

Який колір дарує нам сонечко?
Так,жовтий,тож отримуємо колір сонечка та розфарбуємо малюнок весни.

 

3 завдання:

Де навесні ви зустрічали синій колір?(Хмаринка,небо,дощик)

Щоб отримати цей колір,нам потрібно виконати завдання. Перед вами малюнки ,з яких вам потрібно вибрати ті,які відповідають прислів’я.

Весняний день ,що ласкаве сонечко;
Весна красна квітами,а осінь плодами;
Весняний дощ зайвим не буває;
Сій вчасно,вродить рясно;
З берези багато соку – літо буде дощовим
Довгі бурульки на довгу весну;
Гуси з вирію летять високо-багато води.

 (Зявляється ворона і забирає малюнки)

- Нічого ,діти ,щоб не трапилося ми все ж продовжимо шукати кольори і допоможемо весні.

- Хмаринка дякує і додаємо до малюнку синього кольору.

 

4 завдання:

На дошці зявляються весняні квіти.

- Весна хоче показати ще завдання.

- Які кольори нам ще потрібні?(білі,рожеві,червоні).

- Щоб отримати цю фарбу нам потрібно пограти у весняну гру.

- Яку гру ви знаєте,в яку грають весною?(Подоляночка)

Дитина закликає дітей до гри: Ой ду-ду, оду-ду!

Знаю я цікаву гру.

Гей,біжіть усі сюди

Приступаємо до гри.

- Але перш,ніж почати грати нам потрібно вибрати дівчику-подоляночку.

- Як ми її виберемо? Так,лічилкою.

Зайчик весело стрибає,

Всіх до гурту закликає .

Гей,хто хоче погуляти,

Мусить пісню заспівати.

Що ти хочеш заспівать?

Малорухлива гра ,,Подоляночка,,-2 рази.

Продовжимо нашу гру на прогулянці.

І знову ми отримали кольори ,щоб розфарбувати малюнок.

5 завдання:

На дошці зявляється зелений листочок.

- Яку фарбу може подарувати листочок?

- Щоб його отримати потрібно повторити  чистомовки від весняних комашок.(Комахи по черзі зявляються,діти повторюють чистомовки імітуючи рухи та звуки).

Ар,ар,ар- прилетів комар.

Ар,ар,ар-загудів комар

Ар,ар,ар- не чіпай ти нас комар.

 

Са,са,са-летить оса.

Су.су,су-ми побачили осу.

Си,си,си-вже не має тут оси.

 

Ок,ок,ок- сів на квітку жучок.

Ок,ок,ок-ліг собі на бочок.

Ок,ок,ок- сплів собі віночок.

 

- Ми отримуємо зелений колір та повертаємо на картину.

 

-  Погляньте ,малята,усі фарби зібрались на нашій картині.

- Щоб трапилося,якби ми не повернули кольори весні?(Відповіді дітей)

 

Відеолист:,,Чути дзвін!Дякую вам за допомогу,всі кольори повернули мені і ожило все навкруги,і пташка радіє,і листочок зеленіє,і тваринка веселіє,повертається уся моя краса. А за це я вам дарую книгу весни. А мені час далі господарювати. Допобачення !,,

Виходить ворон з книгою.,,Добрий день,малята!

Вибачайте за мою поведінку

Хотів кольори я забрати

І нікому не віддавати

Та не гарно я зробив

І помилку зрозумів

Всі збирайтеся сюди

Ось вам книга від весни.

- Малюнки що ви малювали весна зібрала і передала виготовлену книжечку.

- Але в кожної книжки є назва,давайте і ми назвемо книжечку та покажемо її нашим батькам.

Діти,вам сподобалася подорож?
Яку фарбу вам сподобалося оживляти?
Наша подорож закінчилися ,скажемо гостям : "Допобачення".

Підготувала і провела вихователь ГУЛІЦКА С.Г.

Категорія: Конспекти занять | Додав: StasKO
Переглядів: 2437 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: