Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Файли » Конспекти занять

Конспект заняття з орігамі (середня група) Тема: Снігурі на гілках горобини»
2015-01-13, 3:13 PM

Конспект заняття з орігамі (середня група)

Тема: "Снігурі на гілках горобини»

Освітні завдання: Продовжувати знайомити дітей про життя зимуючих птахів. Познайомити з пташкою снігур, його зовнішній вигляд, поведінку. Вчити дітей поєднувати різня матеріали й техніки для втілення художнього задуму; вміння складати фігуру пташки у техніці орігамі, згинаючи квадрат у визначеній послідовності; доповнювати картину прикрашаючи гілки горобини (зім’ятим папером). Збагачувати уявлення дітей про навколишній світ; формувати інтерес до техніки орігамі. Розвивати м’язи рук, дрібну моторику пальців; вміння слухати пояснення вихователя. Виховувати інтерес до колективної роботи, естетичний смак до своєї діяльності.

Матеріал: паперові квадратики (15х15) червоного та на другій стороні чорного кольору; серветки червоного кольору, щіточки, клей, підкладенки, серветки, панно з намальованими гілками.

Хід:

Вихователь: - Діти, сьогодні до зимового лісу нас запросила Мудра Сова. Тож давайте підемо.

(діти разом з вихователем підходять до лісової галявини)

Вихователь: - Ось погляньте, як виблискують ліхтарики на ялинці. Що це таке?Напевно свято визначають мешканці лісу, та може це Сова розумна голова знову якусь мудру нам загадку вирішили загадати.

(на зустріч виходить Мудра Сова)

Сова: - Доброго дня малята! Я дуже рада вас бачити.

Вихователь: - Мудра Сова, ми хочемо запитати, що за гомін на галявині?

Сова:- Це прилетіли до нас пернаті друзі. Ось послухайте віршик.

«Снігурі» П.Мостовий

Розстелила знов зима

Скатертину білу.

Пролітали снігурі,

На ялину сіли

Випинають напоказ

Малинові груди,

І виспівують, дзвенять: «Дю -ді , дю-ді , дю-ді».

Червоніють на гілках

Ваблять кожне око

Замість яблук не зірви

Ти їх ненароком!

Вихователь:- Діти, ви пригадали цю пташку? Як її називають?Ви хочете більше дізнатися про неї?

(діти сідають на стільчики, вихователь розповідає про снігура, з показом слайдів).

Знайомтесь - це снігур. Снігур отримав свою назву за те, що прилітає він до нас з снігом, та живе всю зиму. Погляньте уважно, та запам’ятайте, який у нього вигляд. Снігур - гарна, спокійна пташка. Верхня частина голівки, крила та хвіст у нього чорного кольору. Грудка, тулуб та щічки червоні. Дзьоб снігура короткий, товстий. Взимку в лісі їсть ягоди горобини, насіння клена, вільха. Сидячі на гілках дерев снігурі схожі на червоні ліхтарики, які прикрашають ліс і роблять його дуже прикрашеним.

Діти, як ви гадаєте, на що схожий снігур?(світлофор, яблучка і. т. д)

Сова: - Малята, я хочу подарувати вам чудову книгу, щоб ви більш дізналися про птахів нашого краю. Я дуже рада з вами ще зустрітися, але мені час повертатися до роботи, треба облітати всі свої володіння.

(діти прощаються)

Вихователь: -В зимовому лісі дуже холодно, навіть птахи поховалися. І не чути співу. Давайте трішки розвеселим їх, та заспіваємо пісню.(пісня «Зимонька Зима»)

Вихователь:- Діти, а які зимують пташки у лісі? Я загадаю загадки а ви відгадаєте.

Відгадайте, діти, хто

Має носик долото?

Ним комах з дерев виймає,

Про здоров’я лісу дбає (дятел)

У ночі гуляє

А в день спочиває,

Має круглі очі,

Бачить серед ночі (сова)

Сіра шубка із пір’їн,

На морозі жвавий він.

Не орел цей стрибунець.

Хто це,діти? (горобець)

Жовтогруді щебетушки,

Мають гарні капелюшки,

Сірі лапки, білі щічки,

Називаються (синички)

 

Птах оцей червоногрудий.

Не злякається застуди.

Як сніги впадуть умить,

Він із Півночі прилетить (снігур)

 

Вихователь: - Діти вам сподобалась пташка снігур? Але вони скоро залишать наші ліси, полетять на Північ. Я хочу запропонувати зробити гарну картину «Снігурі на гілках горобини»

(діти сідають за столи)

Снігурів ми виконаємо способом орігамі, ягоди горобини зробимо зім’ятим папером на маленькі кульки. Снігурів та кетяги горобини ми розмістимо на усіх гілках.

Пальчикова гімнастика «Птахи летять»

В небі пташечка літала,(розкриті долоні)

На галявину сідала.

Посиліла, відпочила (притиснути долоні до себе)

Й до гніздечка полетіла (розкрити долоні)

Послідовність:

1.Скласти базову форму «трикутник». Червона сторона повинна бути в середині.

2.Відігнути вліво кут верхнього шару заготовки. Одержаний трикутник повинен виглядати з-за заготовки.

3. Скласти заготовку навпіл червоною стороною в середину.

4.Відігнути в гору нижній кут заготовки. Це крила.

5.Лівий кутик заготовки увігнути в середину. Вийшов дзьоб.

6.Домалювати очі.

Робимо ягоди горобини, приклеюємо ягоди до гілок

Вихователь:- Діти, вам сподобалась працювати разом?Кожний зробив пташку снігура, ми їх з’єднали разом, вийшла гарна картина. Цю картину ми подаруємо Мудрій Сові, хай залишається на згадку про чудових пташок.

Категорія: Конспекти занять | Додав: StasKO
Переглядів: 5475 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 1
1 Sergseedo  
0
<a href=http://zmkshop.ru/stati/proizvodstvo-svarnykh-konstruktsiy/>сварная металлоконструкция</a>

Ім`я *:
Email *:
Код *: