Ви увійшли як Гість | Група "Гості"
Головна » Файли » Конспекти занять

Ігрова діяльність на тему: «Ми любимо гратися» (Ігри дітей раннього віку з піском)
2015-02-13, 4:10 PM

    

Вид роботи: ігрова діяльність.

Тема: «Ми любимо гратися».

Тип: індивідуально-груповий.

Вид: інтегрований.

Освітні завдання. Створити комфортне, психологічно безпечне середовище. Продовжувати ознайомлювати малят з елементарними діями по догляду за тваринами, спонукати дітей допомогти тварині,пожаліти, говорити лагідні слова. Вправляти у грі, у якій дитина відтворює суспільні відносини та трудові функції, задовольняє свою основну потребу – налагодження спілкування з дорослими та однолітками та спільної з ними діяльності. Розширювати уявлення дітей про соціальне довкілля, взаємовідносини з оточуючими людьми. Розширювати можливості для вияву дитиною елементарної наполегливості, цілеспрямованості, вправності.

Продовжувати закріплювати властивості сухого і мокрого піску (сухий пісок розсипається, висипається з рук, його можна насипати в пляшечки; на сухому піску не залишаються сліди ніг, рук, зображення. Политий водою пісок стає вологим, добре формується. На вологому піску добре видно сліди від рук і ніг, малюнки. У спільній діяльності вправляти малюків в умінні робити з піску гірку, ямку (заглиблення); вміння поливати пісок; малювати  довгі і короткі лінії, робити сліди від рук, насипати пісок у пляшечки, вправляти у формуванні піску у «пиріжки».

   Розвивати мову, увагу, позитивні емоції, рухові уміння, тренування пам’яті та мислення, зосередженість, дрібну моторику рук, тактильне відчуття, сенсорну сферу дітей, тренування пам’яті та мислення, психоемоційне розвантаження.

    Виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, вміння працювати разом, інтерес до ігор, любов до рідної природи. Формувати звичку до чистоти та охайності, обачності. Викликати радісні переживання від ігор з піском.

Методи і прийоми.

1.Наочні методи: розглядання, демонстрація способу дії.

2. Словесні: розповідь, читання, бесіди.

3. Практичні вправи: ігри, елементарні досліди.

4. Інтерактивні методи і прийоми:

- створення ситуації успіху;

- метод багатоканальної діяльності;

- ТРВЗ;

- прийом «дослідницький рюкзачок».

                Очікуваний результат:

- діти мали можливість вільно гратися з піском;

-виявляють інтерес і бажання гратися в піску;

-завдання спрямовані на виконання вимог програми «Дитина»;

-стали відповідальніші у своїх діях і вчинках;

-більшою мірою покладатися на самого себе;

-навчитися контролювати себе;

-розвинути здатність до подолання труднощів;

-розвинути самооцінку і знайти віру в самого себе;

- вміння працювати разом.

 

 

 

 

 

                                           Хід

Ігровий прийом – залітає Сорока.

-Кар! Кар! Добрий день! (Літає по групі). Я – Сорока- Білобока, в лісі літаю, всі новини знаю. Принесла вам повідомлення, візьміть, будь ласка.

-Кар! Кар! До побачення!

-Хто ж це міг нам його прислати? Хто в лісі живе? Це хтось потребує нашої допомоги. Давайте подивимося.

                          (Діти сідають на стільчики, включаю комп’ютер)

-Хто це до нас звертається?

-Привіт, малята! Це я – Зайчик, ваш друг. Дивіться, яка в мене нова біла шубка. Мені в ній тепло, а лапки  мерзнуть. Дуже померзли. Що мені робить? Хочу зігрітися і дуже хочу погратися з вами. До вас уже біжу! Чекайте мене!

Хочете, щоб Зайчик прибіг? Зігріємо Зайчика-Вуханьчика?

                               (Стук у двері, заходить Зайчик)

-Хто прийшов, малята?

І дійсно: «Довгі вушка вверх стирчать, лапки з ляку аж тремтять .

                   Це -  веселий побігайчик. Звуть його, малята, …(Зайчик)

-Зайчик живий чи іграшка?

-Де був зайчик, як ви думаєте?

             Мотивація: «Пожаліємо, зігріємо, скажемо лагідні слова Зайчику,  навчимо його гратися з піском».

Давайте зігріємо нашого Зайчика - Вуханьчика.

                               Гра «Мерзнуть вушка»

 Що ми робимо, коли нам холодно?

                    А як мерзнуть рученята, треба гріти їх, малята,

                    Ось так, ось так і мороз тіка від нас – 2р.

                    А як мерзнуть наші ніжки, потанцюємо, хоч трішки.

                   Ось так, ось так і мороз тіка від нас -  2р.

Іди, Аня, погладь Зайчика по голівці.

          (Діти жаліють Вуханьчика, говорять лагідні слова).

Та ще й чайком пригостимо нашого гостя.

          (Дитина з чайника наливає чай в чашку, сідає і пригощає Зайчика).

А давайте, діти, покатаємо ще його на колясці.

-Ти катався, Зайчику, коли - небудь на колясочці?

                    (Діти катають Зайчика, він дуже радий).

                         Ну і гарні ж ви, малята,

                         А чи любите ви гратись?

                       (Допомагаю дітям закотити рукави)

 Скажіть, малята, що це?

 Це – пісок. Ми багато разів вже гралися пісочком і влітку в пісочниці, і тут, в «пісочному дворику», і знаємо, що пісок – це багато маленьких піщинок. Давайте привітаємося з пісочком: «Привіт, наш любий пісочок!»

 Пісочок хороший. Просто засунь, Єва, Женя, руки в пісочок, який пісочок? (М’який, холодний, гладенький).

 - Що вам хочеться робити з піском?

          (Помішати, ліпити, малювати, робити сліди, сипати …)

Ми хороші і добрі діти, Зайчику. Богданчик не буде обсипатися пісочком, щоб не запорошити ні собі, ні дітям очі. Женя не захоче більше висипати пісок із пісочниці, будемо гратися охайно.

 -А чи сиплеться пісок?  Подивіться, як сиплеться пісок (супроводжую показом). І ви, малята, спробуйте посипати пісок. Пісочок дуже любить сипатися, бо він сухий. Сиплеться? Це дощик пісочний іде.

 Давайте спробуємо зібрати його гіркою. Не виходить. Чому розсипалася гірка в різні сторони? А, може, як отак пальчиком ямку для м’ячика зробить, то вийде? Ану ви. Теж засипалася. Що ж нам треба зробити, щоб можна було гратися і будови не засипалися? Так, полити водою.

 (Дитина несе у відерці воду і поливаємо пісок водою)

Воду носимо в відрі ми у нашому дворі.

Розрівнюю пісок.  Яким тепер став пісок? Як ви думаєте, чи гарно тепер буде видно будови? А давайте тепер спробуємо намалювати  сонечко. Буду малювати паличкою по мокрому піску. Тепер гарно видно? Ось,  яке воно кругле.

Яка зараз пора року? Так, зима і взимку як надворі? Холодно, тому, Зайчику-Вуханьчику, ти і змерз.

- Як діткам треба одягатися взимку?

   Давайте домалюємо сонечку промінчики, хай хоч трішки всіх зігріває. Промінчики є короткі і є … (довгі).  Прикрасьте сонечко, щоб воно посміхалося до вас.(Викладання жовтими  пробками по малюнку)

             Читання потішки «Вийди, вийди, сонечко».

Зайчик вдячний малятам за цікаві ігри з піском, дякує.

А тепер обтрусіть ручки, кому треба витерти вологою серветкою, то витирайте. Ми поведем Зайчика до наших «пісочних двориків».

                  Наші дітоньки – малята, мов маленькі зайченята,

                  По стежинці всі підем, до пісочку ми дійдем.

(Діти йдуть по ребристій дошці до своїх «пісочних двориків»)

  Покладіть долоньки на пісочок, хай він зрадіє, що ви вже прийшли. «Привіт, наш любий, пісочок!»

                  Фізхвилинка – пальчикова гра «Наші долоньки».

                 Наші долоньки маленькі, наші долоньки гарненькі

                 Радо вони посміхаються, з пісочком дружно вітаються.

                 А долоньки стали в ряд, ляп-ляп-ляп, ляп-ляп-ляп.

                Захотілось пальчикам маленьким у танок пуститися гарненько,

                Всі танцюють гопачок – чок, чок,чок, чок. Всі танцюють гопачок.

-А який перед вами пісок, сухий чи мокрий? Так, политий пісок водою, стає мокрим, темнішим за кольором. Тепер гарно на ньому видно малюнки, сліди.

Давайте уявимо, що це лісова галявинка. Зайчик побігав по вашій галявині і залишились лише  свої сліди. Покажіть сліди зайчика.

(Діти двома пальчиками зображують сліди зайчика)

                    Читання вірша «На землі сніжок лежить»

Відтворіть сліди ведмедика, як він до своєї барлоги спать йшов.

                     (Кулачком вдавлюють пісок)

А це хто так уміє з гілки на гілку стрибати, стриб, стриб?

Розкажіть віршик Зайчику про білочку.           

                   Читання вірша дітьми «Білочка»

У вас у «пісочному дворику» є тваринки, машини, іграшки – пасочки, формочки, печатки, пляшечки, лопатки. Пограйтеся ними.

- Яка шийка в твоєї пляшечки: вузенька чи широка?  Пісок з широкою шийкою набирається швидше, ніж з вузенькою.

             (Самостійні ігри дітей з піском. Звучить тиха, спокійна музика)

Погралися? Сподобалися тобі, Зайчику-Вуханьчику, наші ігри?

А тепер спробуємо із вологого піску напекти «пиріжків».

                     Читання дітьми потішки «Печу, печу хлібчик»

                           (Діти «печуть пиріжки»)

                 Кожен візьміть свій пиріжечок, покладіть на долоню, покажіть усім, помилуйтеся ним.

 «Ви молодці! Старанні, працьовиті діти!», - говорить Зайчик.

А тепер, малята, покладіть обидві ручки на пісок,ось так, ми подякуємо пісочкові.  Говоріть разом зі мною:

                   «На долоньки свої подивилися,-

                    Мудрішими стали вони!

                   Спасибі, любий пісочок,

                   Ти допоміг нам підрости!»                                                                                  Руки ми повинні тепер витерти вологими серветками, кожний пальчик, ось так, як витираємо рушничком. Відкочуємо рукавчики свого одягу.

 Ой, малята, давайте на галявинці пограємось.

                 Рухлива гра «Зайчик білий умивається»

 Несіть швидше сніжки, що біля Сніговичка у корзинці!

                                     Гра з сніжками.

Зайчик: «Я  вдячний вам, малята, за те, що ви допомогли мені зігрітися, за такі цікаві ігри з піском.  Я ще до вас колись прийду!».

 А ми тобі, Зайчику-Вуханьчику, подаруємо іграшки для ігор з піском і водою. Будеш гратися разом з своїми лісовими друзями. Допомагаємо скласти все у рюкзачок. Називаємо,що кладемо у рюкзачок (відерце, поливалка, лопатка, ситечко…).

 –До побачення, Зайчику! Приходь до нас ще!

Підготувала і провела Дьомкіна В.М.

          

Категорія: Конспекти занять | Додав: StasKO
Переглядів: 4232 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1  
очень понравилось,хотелось бы больше узнать о методике пискографии

Ім`я *:
Email *:
Код *: